April 28, 2016

(16) El Yazısı (17) Yüzde Yüz Doğru Burç Yorumu

El yazımı göstereyim hemen 16. soru kapsamında, can havliyle defterimi açtım, bir miktar ders notu.


Bazen özenince daha düzgün yazıyorum, tükenmez kalemle daha iri yazıyorum filan ama genel hali bu.

Bu burçtu horoskoptu şeylerine eskiden daha meraklıydım, bayağıdır aklıma bile gelmiyor. Eskiden tabii hayatım daha maceralıydı, macera derken duygusal bir bataklıkta debelenmekten bahsediyorum. İnsan o zaman cevaplar arıyor, her yere bakıyor. Bütün aradığım cevapları buldum ben, insanlığın sıkıcı iç dünyası tahmin ettiğimden de sıkıcıymış.

Neyse, balık burcuyum ben ve duyduğunuz her şey doğru. Dün derste "Bir kere daha ufoloji bilimi dersen çığlık atmaya başlayacağım" diye atarlandıktan sonra buraya astroloji yazıyor olmak da benim yavşaklığım tabii. Pinterest'e baktım biraz.


Bunu bütün arkadaşlarım onaylayacaktır, çok eminim; eğer hunharca alay etmiyorsam kesin küfrediyorumdur. Bütün sevap puanlarımı bu şekilde sıfırlıyorum.


Varlığım tamamen kendime zarar vermek temelleri üzerinde yükseliyor. Kendime hiç acımam, gözümün yaşına bakmam. Benim gibi bir kişi daha tanıyorum, o da balık. Demek ki çok doğru bu saptama. (Yani istatistik yaparsak, 2 kişiyiz, ikimiz de böyleyiz, o zaman YÜZDE YÜZ!"

İçli biriyim, sevinince de üzülünce de ağlarım, ne bileyim, öyle şeyler işte. Altıncı hissim de kuvvetlidir ama yani sanmayın ki bir işe yarıyor, ben hayatım boyunca "Ay boka doğru koşuyorum a dostlar!" diyerek boka doğru koştum. Bunun önlemini de sürekli en kötü ihtimali hesaplayarak alıyorum. Ha ama tabii gene hep gidiyorum o en kötü ihtimale, bugüne kadar en kötüye 5 metre kala durmayı başardım hep. O da aslında benim becerim değil, dışardan müdahaleler yardım etti.

Gene de bir gün size gelip de "Ay biz balık burçları her şeyi hissederiz" filan derse biri, sakın etkilenmeyin. Gerizekalıdır o bir yandan da. Lafıyla bir yere gidilmez, ben söylemiş olayım. İki balık burcu daha onayladı bunu, 3 kişiyiz, üçümüz de hemfikiriz, bakın gene YÜZDE YÜZ DOĞRU!

13 comments:

  1. Bir dakika BİR DAKİKA. Caspar David abimizin en sevdiğim tablolarından birinden bahsediliyor. Metafor gibi metafor valla <3

    Garip işler bu burçlar; tutuyor baya :D



    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaa ne güzel resim hakikaten, ben şu derste öğrenmiştim varlığını Caspar David'in de tablonun da. Ah san'at <3
      Bir balık burcu olan kardeşimle bambaşka iki insan olmamızı naapıcaz? Gerçi o da her şeye ağlıyor, belki yükseleni başka bir şeydir :D

      Delete
  2. El yazına bayılıyorum.
    Ay ben de burcumun özelliklerini taşıyorum ve bazı cevapları her türlü mantıklı ve mantıksız mecrada arıyorum. İnşallah ruhum bi' durulacak. Ayrıca şu cümlelere de kendimle ilgili harfiyen katılıyorum:

    Varlığım tamamen kendime zarar vermek temelleri üzerinde yükseliyor. Kendime hiç acımam, gözümün yaşına bakmam.

    ben hayatım boyunca "Ay boka doğru koşuyorum a dostlar!" diyerek boka doğru koştum. Bunun önlemini de sürekli en kötü ihtimali hesaplayarak alıyorum. Ha ama tabii gene hep gidiyorum o en kötü ihtimale, bugüne kadar en kötüye 5 metre kala durmayı başardım hep. O da aslında benim becerim değil, dışardan müdahaleler yardım etti.

    :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cevaplar bayat ekmeğe benziyor, anca o kadar ilgi çekici. Zaten önemli olan arayışmış, cevaplar değilmiş. Bunu farkedince durulursun diye tahmin ediyorum.
      Katılırsın tabii o cümlelere çünkü you're a soulsister.

      Delete
    2. Önemli olan arayışmış onu anladım da arayış süreci ağzıma sıçıyor çok afedersin. Arayıştan keyif almayı öğrenebilsem ühüüü.

      Delete
  3. o tüp yanarak üstümüze doğru atılırken nerdeydi o altıncı his diye sorarlar adama :)) yazısını yediğim, bakkal defteri alıcam sana... ben baya bir taktım... bir yengeç burcu özelliği olarak takınca takmak! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. İşte yanmaya başladığında 5 metre uzaktaydık, sonra ben gerizekalı gibi durup uçan tüpe bakmadım mı? Sen beni sürümedin mi? Sen bu olaydaki dış müdahale oluyorsun. Formülüm tıkır tıkır çalışıyor :D
      Bu benim bakkal defterim aslında ama ben temizce bir sayfasını koydum. Gofret vereyim?

      Delete
    2. Yalnız bu yaz alışverişli yaz, geçen seneki gibi değil. O pazar alev alev yansa da herşeylerden alıcam ben, içimde kaldı ulan :/

      Delete
    3. o gofreti her türlü yerim ben <3 şimdilik bir adet haribo atayım ağzıma :)

      oo pazarda Fermina'yla delirmeceler şeklinde tivit atarım o zaman agahahah :D
      ay bi de çiğdem yerken "huzur" diye fotoğraf çekebilir miyiz nooolur... millet çarşaf çarşaf buldu huzuru bir biz mi eksik kalalım!

      Delete
    4. Tamam ben halledicem huzuru, öğrendim instagram'dan nasıl yapıldığını.

      Delete
  4. Balık kendini ne kirbaclar viyhh. Kocam balık. Hastası oldugum arkadaslarim da balık. Zihninin içiyle bu kadar oynayan başka insan görmedim. Burçlara inanmıyorum güya ama kategoriye ayirmada cok işe yarıyor. Yazın karizmaymis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Senin yengeçliğini de göz ucuyla gördüm, ya siz yengeçler balık paratonerisiniz ya da tam tersi. Bir değil, iki değil, her tarafım yengeç.
      Öldürmek istediğim bütün eski erkek arkadaşlarım yengeçti. Ve hepsini aynı sebeplerle öldürmek istemiştim. Buradan da seslenmiş olayım, eğer sevgiliniz bugün arayıp Paris seyahati planlıyor, sonra 3 ay ortadan kayboluyor, 3 ay sonra gelip "Naber yaa? Biz de bu bayram danaya girdik arkadaşlarla" diye hayatını anlatmaya başlıyorsa yengeçtir, can havliyle kaçın.
      Yengeç kadınlarıyla olan maceralarımı buraya yazmaya utanıyorum biraz :D Kendi adıma değil, onların adına.
      Sen karizma deyince alıcı gözle baktım, annemin el yazısının kötü bir kopyası bu. Çünkü kadının hayatına yapışmış deav bir parazit olarak hayatımı sürdürüyorum.

      Delete
  5. http://islamguzelahlaktir.blogspot.com/

    ReplyDelete