April 18, 2016

(6) Kudiler ve Kokolar (7) Pijamalar

6 ve 7'yi süratle cevaplayıp tüyeceğim. Uyandığımdan beri durmaksızın hapşırıyorum, gözlerim ve burnum akıyor, önümü zor görüyorum. Ya bazı baharlar azan alerji ya da üşüttüm, haydi hayırlısı.

"Evcil hayvan olarak ne beslemek istersiniz?" sorusundan çığlıklar atarak kaçmak istiyorum aslında, daha fazla hiçbir şey beslemek istemiyorum. Evde şunlarımız var:


Kesmeye, filtre koymaya falan üşendim. İkisi de 6 yaşında. Ben hayata kediseven olarak başlamıştım, ne ara bu hale geldim şaşırıyorum. 6 senede huyunu suyunu öğrendim köpek milletinin ama benden sürü lideri falan olmaz, bunlara "Hayır!", "Yapma!" dendiğinde dönüp bana bakıyorlar, gelip bana yapışıyorlar. Sıfır disiplin, hemen acımak, her şeye göz yummak; mevcudiyetimin yegane temeli bunlar benim.

Annemle babamda 2 köpek ve 20 civarı kedi, kardeşimde 1 adet köpek, Sevda'da 1 kedi ve 1 köpek, Nadire'de 1 adet panter, barbar kocamın annesinde 2 kedi var. Günlük konuşmalarımızın en az %40'ını bunlar işgal ediyor.

Hayal kuruyorum, yerimiz olsa, biraz toprağımız olsa diye. Bir tane eşeğim, bir de ineğim olsa diye. İsimlerini de koydum şimdiden.

Bu Nazlı:


Bu da Gülbahar:


Ben isimlerini koydum, gerisini evrenin işleyişine bıraktım.

Yatarken ne giyersiniz sorusuna da şöyle cevap verebilmeyi çok isterdim:


Beli lastikli pazen pijama üzerine herhangi bir tişört giyiyorum yatarken. Ama sadece yatarken giyerim pijamayı, sabah kalkınca sokağa çıkacakmış gibi giyiniyorum. Evde eşofmanla, pijamayla dolaşmak benim moralimi bozuyor, sanki sürekli gripmiş gibi. Pijamaları da penye almam, sarkıyor penye, gene sinirlerim bozuluyor.

Ay biraz durdu hapşırmalar çok şükür. Gidiyorum, gene ders hazırlamak lazım. Kristof Kolomb'la başlayıp kolonici bütün Avrupa ülkelerine hakaret edeceğim bir ders bekliyor beni. Sen Afrika'yı dolanıp Hindistan'dan baharat alacağım diye yola çık, kendini Karayip Körfezi'nde bul, gerizekalı.

14 comments:

  1. Kolomp kardeşimize ettiğin bu hakaret tarafımca hoş karşılanmamıştır, biz çocukkene onun masallarıyla büyüdük. Evden ekmek almaya diye çıkıp da bir daha dönmeyen adam hikayesi hiç mi duymadın sen, bu da karıdan kaçmış belli ki, "ben biraz kakule alayım kahvemize katarız aşkitom" demiş, kendini Amarika'da bulmuş, kızılderili sevgilisi varsa noolmuş yani :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kız alıp döneydi Amarika'dan, ben de ses etmezdim. Açgözlü yavşak çünkü bir yandan da.
      Ben de bazen ekmeği alıp köşesini yiye yiye ufka doğru yürüyüp gitmek istiyorum, çok yorgunum be Leylak Dalı :)

      Delete
    2. Köpenglerini bir bilene emanet edip mayıs başında bir hafta sonu Gülşen abine doğru gelebilirsin ekmek yiyerekten, ben seni gezdirirken dinlendiririm. Kolomp konusunda da aydınlatayım, içgüveysi girmiş kızılderili çadırına, ondan dönememiş :P

      Delete
    3. Ay yapabilir miyim acaba ya? Her davetinde böyle heyecanlanıyorum, sonra asla gelemiyorum, sen Ankara'ya gelince buluşuyoruz anca :)
      Çıkmadık candan umut kesilmez, bakayım ben işlere güçlere.

      Delete
  2. Bunu sadece hayvanseverler anlayabilir, "günlük konuşmalarımızın en az %40'ını bunlar işgal ediyor.". Neden böyle hiç bilmiyorum lakin ne zaman telefonda konuşsak annemle böyleyiz. "Zihincim benim şu kedi var ya bak ne yaptı" "Ne var anne gene ne yaptı" "..." "Yerler onu ^_^" "Seninklier nasıl" "..." "Ayyy <3". Bu yani.

    Gülbahar ve Nazlı'ya kocaman öpücükler. Eşekleri ve inekleri de çok severim ya. Suratlara bak. Geçen yatak odamda böcek vardı. Mendile aldım kendisini dikkatle camdan aşağı bahçeye salladım. Arkasından da el salladım; görseniz deli dersiniz herhalde. "Bay bay uğur böceği" dedim camdan sarkmış vaziyette. Allahm yarabbim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yorumu içimden onaylaya onaylaya okudum, en sondaki "Allahım yarabbim"de bastım kahkahayı ahahhhahha :D Nasıl bir his o tarif edemiyorum ama bende de var :)

      Delete
  3. allahhhhh en sevdiyim foto taymlayna döştööö! yaaagg çok tatlısınız! Mehe, ben de çelınca yetiştim, birazdan yayımda. öpücükler...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fotoğrafta Koko'nun hödüklüğü ahahhhahha :D Geliyorum şimdi senin o tarafa okumaya <3

      Delete
    2. ay ben de bu foto çok göüzeüeell demeye gelmiştim :)

      Delete
    3. Dışı seni, içi beni yakar. Allahtan gerçek yüzlerini gördün bunların :D

      Delete
  4. Ay ben de oyleyim Alman kocamdan beri sabah kalkip disari cikacakmis gibi giyiniyorum. Beyaz gomlekle evi supuruyorum falan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhahhaha bende de bazen Alman mı diye şüphelendiğimiz anne faktörü var :D Şu anda puantiyeli gömleğimle oturuyorum kompüterin karşısında :)

      Delete
  5. ahahahahahah aşkımın eşek aşkı <3 <3 <3
    mina bu adamı da boşarsam gelip sana evlenme teklif etcem aahahhahaha pazendi penyeydi donumuzu giyer uyuruz :)))

    ayrıca fermina falan değil gerçek bir bihter ziyagil'sin sen yahu! uyanınca sokağa çıkar gibi giyinmek hiç aklıma gelen bir şey değildi bak belki de bu aralar üzerimdeki ataleti bu yolla atabilirim. deneyip sonuçları yazıcam sana. (ama sütyeni takmiyim bari yhaa, olma mı?)

    ayrıca kudi'yle koko'yu o kadar çok seviyorum ki! çekiştirip öp şunları benim için. kalp kalp kalp

    ReplyDelete
    Replies
    1. LÜtfen et teklif, benim sana meylim var :) Evde top top pazen de var, kendi donumuzu kendimiz dikebiliriz bile.
      Günde iki kere köpek boku toplamıyor olsam düşünürdüm Bihter Ziyagilliği :/ Takma sütyen, ben de alternatif yollar arıyorum, bıktım ulan kaç senedir cendere gibi.
      Kudi'yi öptüm, Koko'yu yorganın altından çıkarmaya muvaffak olamadım. İçimizdeki en Bihter o olabilir.

      Delete