April 19, 2016

(8) Dipfrizden Çıkardım

Beni gülümseten bir şeyler paylaşmaya geldim. Çok vaktim yok, kompüterin derinliklerinde sakladığım şeylerden çıkaracağım hemen.

(Çelıncın başlangıcı şurada. )

Şöyle bir grup var mesela:




Bir de hayvanlı olanlar var:



Dün twitter'da şunu gördüm:

Güldüm ama nasıl gülmek; heh diye gülüp arkasında sigara yakıp hofffffffff diye camdan dışarı bakmalı gülmek. Buralara has gülmeler. Norveçliler mesela, öldürsen böyle gülemez. DNA'larında yok çünkü.

Kahve yapayım bir tane daha bari. Yarın olmak isteyip de asla olamayacağım şeyler listesinde görüşürüz.

10 comments:

  1. Ahhahhaha :)) adam haklı... ben de yeni zelandalı falan olmak isteyebilirdim... ya da latin.. o zaman belim ince olurdu hem... ama götüm de büyük olcak demi? Du ben bunu bi daha düşüncem :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Latin var, latin var. Zaten onların kökeni İtalyan, o yüzden olabilir ha neden olmasın. Sofya Loren olcan deseler çok sevinirdim :)

      Delete
  2. Ferminaaanım napıyorsunuz :D

    http://onedio.com/haber/turk-insaninin-yaraticiligini-konusturdugu-15-ilginc-protesto-286358

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben hep oturduğum yerde protesto ediyorum, hiç aksiyon yok :D

      Delete
  3. ahahahahhahah perinçek'liyi büyütüp duvara asıcam :)))))))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay onu o kadar uzun zamandır saklıyorum ki, yastık altındaki bir çeyrek altın gibi :)

      Delete
  4. Ay ahahahah bu Mert Ünsal Korkmaz benim ilkokul arkadaşım hırt Mert'mi diye bir aklım yerinden oynadı, baktım değilmiş.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bu Mert de hırt olabilir, en çok gülen de Şafak oldu zaten buna, hırt hırtı çekiyor olabilir.

      Delete
  5. Geçen hafta Frankfurt'ta turizm fuarındaydım ve ilk gördüğümde de, her önünden haldır huldur geçerken gözüme çarptığında da hunharca güldüğüm Norveç standı $öyleydi; https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/v/t1.0-9/13043554_10153404412606898_6277285399098099995_n.jpg?oh=529225fb2f44204efb63ccbda1f73638&oe=577269E7
    Yakla$ık 7 metrelik o bembeyaz göte bülbüller öte.

    O değil de "gelin la bizim ülkemize, bira 10 Euro ama gelin valla konaklama çok ucuz" diye yapındılar 3 gün boyunca. O yüzden bilemiyorum Altan, belki onlar da gülüyorlardır böyle içli içli.. Kendi çaplarında.. Ki$i ba$ı 75,400 USD gayrisafi yurt içi hasılalarıyla.. Hani bizimkinin 10,000 USD dolaylarında gezdiği $eyle..

    Oh Vikingler..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maşallah. Bir özgürlük hissi sirayet etti ama bana standa bakınca, eğer oysa amaçları yani.
      Ben gitmem, pahalı yerler beni geriyor. Orada doğsaydım da oradan dışarı çıkmıyor olurdum. Orta Doğulu enayi olarak öleceğim zaten.

      Delete