September 28, 2016

(3) Benden Bunlar Olmuyor

İmeceli meydan okumanın 3. gününde sahip olmayı arzuladığımız yetenekten bahsetmemiz icap ediyor. Soruların tamamına şuradan ulaşabilirsiniz.

Buna benzer bir şeyler yazmıştım daha önce, aramaya üşeniyorum, kesin aynı cevapları verdim.

Büyüyünce ne olmak istediğim sorulduğunda dansöz diye cevap vererek başladım hayatıma. Olamadım dansöz. Komut filan alamadığım, aklımda tutamadığımdan dans konusunda hiçbir ilerleme kaydedemeden bu yaşa geldim. O arada köreldim de iyice, dans deyince aklıma Kızılay'da filan gençlerin simsiyah giyinip yaptıkları protestolu-canlandırmalı danslar geliyor. Bir de nedense Mata Hari geliyor, valla bilmiyorum.


Ajan da olamam, her şeye ağlıyorum, her şey yüzümden akıyor. (Ay neden çalıyorum bu gizli belgeleri? Yazık değil mi insanların ekmeğiyle oynuyoruz?) Keşke biraz içimde tutabilsem olanı biteni.

Müziğe yeteneğim olsun çok isterdim, sesim olmasın ama bari şarkı yazıp bir enstrüman çalayım, o da yok. Ağız mızıkasına bile özendiğim oldu ama olmuyor, kulağım yok. Ay aklıma Jimmy Fallon'un Dylan'dan çok Dylan olup Çarls İşbaşında şarkısını söylediği şu video geldi:



Neyse işte, her içli çocuk gibi ben de sanatsal şeylere özeniyorum. Kardeşime de sordum, "Şarkı söylemek isterdin herhalde" dedi. Sesimin kötü olması şarkı söylememe engel değil tabii, etrafa eziyet.

En sevdiğim şarkı söyleyen üzgün palyaçoyu aşağıya bırakıp gideyim, evden çıkmam gerekiyor. İşsiz bir insan olarak bu kadar çok işim olmasını da çok acayip buluyorum.

6 comments:

  1. "Ay neden çalıyorum bu gizli belgeleri? Yazık değil mi insanların ekmeğiyle oynuyoruz?" Öldüm buna. Pokerface olamıyorum ben de. Hele bir de sinirleneyim, utanayım, kızarırım domates gibi olurum. Komik bir şey oldu mu da tutamıyorum kendimi, gülüyorum. Bazen toplantılarda yaşıyorum, utanıyorum sonra. Bir anda huhahaha olup susmam korkutuyordur çevredeki insanları :D

    Sia fazla bozmuştu ama bu palyannnço arkadaşımız şarkının kaportasını düzeltmiş :D Sen neymişsin be palyaçoabi. Töbe yarabbim aklıma Stephen King It geldi, kaçayım..




    ReplyDelete
    Replies
    1. Of ben de kızarıyorum, 37 yaşındayım ve kızarıyorum insan içinde. Kızarmak dışında pokerface sanıyordum ben kendimi, 3-4 sene önce arkadaşım dedi, her şey belli oluyormuş. Bari bozulduğum belli olmasa, en çok ona sıkılıyorum :/
      Evimizin palllyonçası oldu Padılz, orijinalini unuttuk şarkının :D Ay It'i tekrar mı çekiyorlarmış, ben mi uyduruyorum?

      Delete
  2. Çok eğlenceli cevapların bayıldımmm :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok teşekkür ederim, sen de yapıyormuşsun meydan okumayı, şimdi geliyorum o tarafa doğru :)

      Delete
  3. Merhaba bir şey danışmak istiyordum da, mailini aradım ama bulamadım buralarda. Mahsuru yoksa mailinizi verebilir misiniz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buyrunuz lazy ottercığım: patlakmisirprensesi@gmail.com

      Delete