December 15, 2016

Travma Kartları

Türkiye Psikiyatri Derneği'nin hazırladığı bu kartları gördüm biraz önce, travma yaşamış eşinize dostunuza nasıl yaklaşacağınız konusunda tavsiye veriyor, derli toplu. Buraya da koyayım dedim.







Böyle şeyleri "ihtiyacınız olmaması dileğiyle" paylaşırlar ya hep, nöbetçi eczane listesi filan, bu öyle değil. Bu tür desteğe ihtiyacımız var. Birbirimize ihtiyacımız var; içimizden en azından birinin sakin, sabırlı ve iyimser olmasına ihtiyacımız var.

Gidip biraz köpenklerin yanına kıvrılayım, bilahare görüşürüz.

6 comments:

  1. Ne kadar güzel kartlar paylaştığın için teşekkür ederim ;) gerçekten böyle güzel desteklere ihtiyacımız oluyor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Belki biraz işe yarar, en azından ilham verir demiştim, sevindim sen sevinince :) Öpüyorum çok!

      Delete
  2. Birbirimize kesinlikle ihtiyacımız var.. kartlar çok güzel. Öyle sevdim ki. Keşke benimde olsa😀 💜

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben telefonuma kaydettim, arada açıp bakabileyim diye. Ay birbirimize var ihtiyacımız, biraz da nefes alabilmeye ihtiyacımız var ama olmuyor canına yandığımın memleketinde. Oyh neyse, derin nefes alayım :)

      Delete
  3. Ne zaman istersen ben buralardayım. Sakin, sabırlı ve iyimserim, seni seviyorum <3

    ReplyDelete