January 17, 2017

(1) Kendimden Bunaldım

Ay bu yarasayı aklımdan çıkaramıyorum dün akşamdan beri:



Siz de görün istedim.

Bugün Sonik Hanım'ın 17'li meydan okumasının ilk günü, önce bütün soruları koyayım şuraya:


Sonra da beş sözcükle kendimi anlatmaya çalışayım. Daha önce de yapmaya çalıştım bunu, çok muvaffak olduğumu iddia edemeyeceğim. Üstelik etraftan yardım da gelmiyor.

1. Dağınığım. Yani çalışkan biri değilim ben; şu günü gününe çalışan, disiplinli, programlı, derli toplu insanlar vardır ya, ben onlardan değilim. Bu tembelliği ve dağınıklığı son dakikacılıkla kapatıyorum. Son dakikacılıkta ordinaryus profesör ünvanı almaya çok yaklaştım. O son dakikaya harcadığım emeği günlere yaysam belki saçlarım beyazlamazdı. Neyse.

2. Yufka yürekliyim.

3. Kindarım. Bu ikisi nasıl oluyor birarada diye soracak olabilirsiniz, ben de bilmiyorum. Ama ananem de böyleydi, annem de böyle. Belki filler de böyledir.

4. Şu kesinlikle benim:


İlerisi için sevinçle plan yapıyorum, sonra o gün gelip çattığında "Ay öleydim de yapmayaydım bu planı!" diye umutsuzca duvarlara bakıyorum. Yarına var mesela böyle bir buluşma planı, şimdiden içim öldü biraz. Tabii bir de planlar iptal olunca yaşadığım sevinci görmeniz lazım.

5. Normal halim de şu:


Ay iyi hadi gene çok ağlamadan yaptım ilk soruyu ama valla kendime sıfat bulmam gerekince bunalıyorum. Bakın neredeyse 110 lira 75 kuruş olacakmışım mesela, bu da bir sıfat. Teşekkür ederim canım ülkem, ne çok seviyorsun beni, ne kadar da ait hissediyorum kendimi, ne kadar değerli. Gideyim de camın önünde bir sigara içeyim, Ankara'nın apartman çatılarından mamül manzarasına bakarak. Siz şöyle gitmişim gibi düşünün:


11 comments:

  1. Seviyom seni kız ve Mina deyince benim aklıma gelen ilk şey: "Vicdan". Gerisini boşver...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh oh biraz da şu taraftan sarıl lütfen :D <3

      Delete
    2. Dört bir yandan sarılırım :)

      Delete
  2. Bir yarasa mı evlat edinsem ? :D En kötü kudururum. Şuanki durumdan kötü olamam herhalde. O ne şevkle yemektir (yanaklara bakın hele).

    Leylak Hanım tespiti yapmış bana tekrar etmek düşüyor: "Mina deyince benim aklıma gelen ilk şey: 'Vicdan'." Onu kaybedenlerle dolu bir dünyada yaşıyoruz maalesef.

    Rakun mu o ahahahaha. Yarasanın yanına ekliyorum. Kesin kuduracağım. Yuvarlanırım artık rakunlar gibi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay ben göze aldım galiba kuduzu, her gün böyle karşılıklı yemek yiyeceksek varsın kuduzuyla gelsin :D Rakunlar da mutfak dolabı filan yiyiyormuş, "Dolap dediğin ne ki şu fani dünyada" noktasına gelmiş olabilirim ahhahhhah :D
      Ya valla teşekkür ederim, bence bende gördüğünüz bizzat sizin kendi vicdanınız.

      Delete
  3. fotoşok olabilir mi değilse bizim burdaki yarasalar niye böyle tatlı değil hemen akşam yuvarlak masa toplantısı yapıp sebebini inceleyeyim , gerçi akşama ne hacet şimdiden uçuşmaya başladılar .

    110.75 .. ne kadar da değerliyiz taksitli fiyatı mı acaba bu . yorumsuz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay baktım hemen, Akdeniz Bölgesi'nde varmış bunlardan, Mısır meyve yarasası diyorlar. Sizin orası neresi? Ona göre sıkıştırırsın sizin yarasaları toplantıda.
      Aylık 110,75. Yara sarmak yerine hakaret etmek, eksik olmasınlar.

      Delete
  4. Plan yaptıktan sonra, planı hayata geçirme vakti yaklaştıkça hissettiklerimiz birebir aynı. Mesela bir haftadır eve gideceğim diye stres içindeyim...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kendimi olayların akışına bırakınca geçiyor. Ama hep içimde bir iptal olur umudu var, yok değil :)

      Delete
  5. ahahahhahah ay daha demin o son yazına yaptığım yorumdan sonra yine bir kendimi görmecilik. ay lav son andacılık, ay heyt son andacılık :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rabbim bizi niye böyle yaratmış??! Valla benim isyanım da bu. Bir de her seferinde "Aaa bu böyle olmaz, bir dahaki sefere erkenden başlıycam" diye kendime sözler veriyorum.

      Delete