January 21, 2017

(5) Özlemekler

Ananemi her zaman özlüyorum. Neredeyse 20 sene oldu kaybedeli, hiç öyle bir acı hissetmemiştim hayatımda. Geçiyor tabii zamanla o acı, geriye ne hatırlıyorsanız o kalıyor.

Güzel gençlik fotoğrafı var ama duvarda asılı, aile fotoğrafı arşivciliğini üstlenmiş olan kuzenim de Trump'a maruz kalmasın diye sosyal medya hesaplarını dondurmuş, ben elimin altındaki tek fotoğrafı koyayım:


O kadar çok sevdi ki ananem beni, hala özgüvenim yerlere yapıştığında o sevginin ekmeğini yiyiyor olabilirim. Hala soracak sorularım var ananeme, zaten birini kaybetmenin zulmü de burada, cevap yok, sessizlik var.

Bazenleri de her şeyleri özlüyorum, eski tatiller, eski uzun yaz mevsimleri, herkesin genç olduğu zamanlar filan. Nostalji yani. Eskiden daha çok özlerdim, şimdi pek aklıma gelmiyor. Daha ziyade ileride ne olacağını merak ediyorum.

Bu soruyu da insanı uyutacak bir sıkıcılıkla cevapladığıma göre gidebilirim. Çok öksürmeye başladım, canımdan bezdim bir miktar.

12 comments:

  1. N e kadar tatlı bir fotoğraf, hani dedin ya o kadar soracak sorularım var diye gerçekten de öyle , insan hiç bir zaman sevdiğine doyamıyor ki ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doyamıyor valla, bu duruma hazırlık da yapamıyor insan, öyle bir hasret kalıyor geriye.

      Delete
  2. Oooo oooo. Hastalik geldim diyor. Geçmiş olsun.. fotoğraf çok sıcak. Ona bak sürekli, belki hastalığına bile iyi gelebilir. Baksana seni yüreğinden kavramış:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay geldi o arada hastalık gümbür gümbür, düzeleceğime daha fena oldum :D
      Ne güzel tutmuş di mi beni, o yüzden seviyorum herhalde bu fotoğrafı.

      Delete
  3. Salanja pek gelemicem bu seferlik malum isler kotu bi suru insan cikarildi biz de bir kisi artik 4 isi birde yaptigi icin gun icinde su bloga tiklayamiyorum bile. O ara iste bi rica ederek bir kafa izni aldim gittim geldim. Sozde dijitalci olcak lap diye yorumunu sildim yanlis yere tiklayinca. Konu ile alakali olarak, iletisimin mesela ev telefonu ile yapildigi zamanlari ozluyorum. Cok ilginc bir gun ev telefonunu annem bile ay kullanmiyoruz yav diye kapatcak deselerdi inanmazdim. Bu son noktaydi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aman boşver yorumu, zaten doğru dürüst bişiy yazmamıştım, senin yazdığına sevinmiştim. Sizden de çıkardılar demek, yani şaşırmadım tabii ama insan öyle olmasın diye umuyor.
      Benim annem hala ısrarcı ev telefonunda, daha son kale düşmedi yani :)

      Delete
  4. Resim çok güzel denk gelmiş :) Benim böyle resmim dahi yok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bende de bir adet anane var zaten, dedelere filan yetişemedim, bilmiyorum nasıl bir şeydir dede.

      Delete
    2. Tekine yetişebildim. Ömrüm boyunca gördüğüm en şapka çıkarılası adamdı galiba. Babamlar falan yanlış anlamasın fakat dedemin karizması, esprileri, zekası ve bilgisi ailede kimsede yoktu. Onu özlüyorum.

      Delete
    3. Aynı sebeplerle ben de ananemde bulduklarımı başka kimsede bulamıyorum. Neyse, öğrendim sonra bu eksiklikle yaşamayı.

      Delete
    4. fotoğraf değil mi bu yav, fotoğrafa benziyor, resim değil sanki.

      Delete
    5. O kadar çok fotoğraf yazmışız ki başım döndü biraz.

      Delete