January 19, 2017

De Hadin Kratis'e Tilililiiliili

Ay kesin hepiniz gördünüz, güldünüz filan ama dayanamıyorum koyacağım buraya. Ne zamandır bu kadar gülmedim ahhahhhah ay sinirlerim bozuldu!

Bu, yönetmenler makyaj videosu çekerse:



Bu da dublajlı makyaj videosu:



Deniz Bağdaş kimdir bilmiyorum ama allah razı olsun, şu iki videoyla koca bir günü aldı götürdü. Yumurta almaya diye evden çıkacaktım, kardeşim bir tane ruj istedi, hayat beni Gratis'e doğru itiyor resmen. İndirim de başlamış, bu mübarek perşembe günü Hızır beni soktuğu gibi çıkarır umarım o dükkandan.

8 comments:

  1. Ben görmemiştim, muhteşemmiş.

    ReplyDelete
  2. görmemiştim özellikle birincisi çok komik bayıldım..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaa yaşasın o zaman! Ben hep çok geç farkediyorum böyle şeyleri, sevindim bu sefer :)

      Delete
  3. ortamlar renklenmiş buralarda, pek hoşuma gitti.
    bu videoları da görmemişim ahahha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allahütealanın vermiş olduğu gözleriii... ahhahha ay bi daha seyredeyim :D

      Delete