February 28, 2017

(11) Balon

Karşı cins karşısında en çok utandığım anı yazacağım, ilk aklıma gelen şu.

Orta 1 olması lazım, boş geçen bir dersteyiz, biraz beğendiğim oğlan sınıf başkanı, konuşanların adını tahtaya yazıyor. Benim de adımı yazdı. Ayağa fırladım, bir yandan şımarıp bir yandan itiraz ederken burnumdan plop diye balon çıktı. Işık hızıyla yerime oturdum, birkaç gün ağzımı açmadım utançtan. Ay hala düşününce büzülüyorum.

Başka oğlanlar da oldu beğendiğim okulda ama nedense hiç kimseyle çıkmadım. Zaten kısa sürede rokçu oldum, aradığım perişanlıktaki oğlanları dışarıda bulabildim, okulda yoktu. Bu biraz beğendiğim oğlan da dahil olmak üzere çoğu oğlanın kıraathane arkadaşı oldum zaten zamanla. Okul kırma partneri, okeye dördüncü filan oldum, kısmetim öyleymiş. Belki o balon yüzünden böyle olmuştur tabii, bilemiyorum.

Gideyim yulaf ezmesi yapayım. Diyet yapanların ve atların en iyi dostu yulaf. Sonra da galiba çıkıp amaçsızca yürüyeceğim, hava 17 derece. Gerçi içimden bir ses Ankara'nın bu 17'yi çabucak geri almak için gösteriyor olduğunu söylüyor ama olsun. Nisan ayında kar görmüş insanlarız, bu da geçer.

4 comments:

  1. Hay allah, e balonu gören oldu yani öyle mi? Hani flop diye çıkıp bir saniye içinde flip diye içeri girmiş ve kimseler ne olduğunu anlayamamış da olabilirdi çünkü.
    Sümüklü çocukluğumuz ne menem şeysin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Valla sınıf başkanı gördü en azından, çok kısa bir an sessizce birbirimize baktık, ben yerime oturup yok olmak için dua etmeden hemen önce.
      Dalga geçecek malzemeleri boldu, efendim tombişlik olsun, gözlük olsun, hemen akabinde diş teli filan olsun. Balon popüler olmadı çok şükür :D
      Üst solunum yolları problemleri ergenliğin çok büyük düşmanı ahhahhha :D

      Delete
  2. Ah o baloncuk yok mu? Aşinadır banada😀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhahha ay iyi bari :D Buraların tek balonlusu ben miyim diye isyan edecektim :D

      Delete