February 2, 2017

(16) (17) Kedi Eti Yedi

16. soru için çabuk tarafından köpenkleri çizdim. Çabuk çizmemiş olsam da netice bu olurdu. Bu yani elimden gelen.

Sabahtan beri sular kesik. Suların kesikliğinden başka da bir şey olmadı, pırıl pırıl güneşli ama sıfırın altında bilmemkaç derece bir gün Ankara'da. Kendiliğinden uyuz gelen bu perşembeye ben de bir mana katmaya muvaffak olamadım.

17. soru 2017'de olmasını çok istediğim bir şeyi soruyor. İrili ufaklı mucizeler bekliyorum, hangi birini yazayım bilmiyorum. Bir yandan da "Şu ölsün! Bu acılar içinde kıvransın!" filan yazmak istemiyorum, onları hobi olarak şaapıyorum zaten gün içinde.

Sevinecek şeyimiz olsun 2017'de, bu galiba cevabım.

Saat 4, musluklar gurulduyor ama su hala yok. Kalkıyorum kompüterin başından, çiçekleri sulayayım. Sulayamam, su yok. Ayh. Neyse.

8 comments:

  1. Alttaki kurda benzemiş net :) Yanaklara bak :D Vahşi hayvanlara karşı da "yanaktan makas" tadında sevgi besliyorum ama. Sonunda Güney Afrika'ya gidip safaride "kedi" sevmeye kalkışıp yenileceğim kesin.

    Dondum bugün.

    ReplyDelete
    Replies
    1. İşte sen kalk kurttan gele gele masa kenarında ekmek köşesi dilenen Kudi ol. Gece yorganın altına girmeye çalış, bir haftadır tek başarın çorap çalmak olsun.
      Ay o Afrika kedilerinde de çok gözüm var, kapıya gelse geri çevirmem <3
      Ben de kısa bi çıkıp geldim, yanaklarım yandı soğuktan. Ne giymek lazım bilmiyorum ki :/

      Delete
  2. Bence son derece başarılı çizimler :D

    ReplyDelete
  3. Ya bizde de sular kesik. Şu hayatta en nefret ettiğim şeylerden biri suların akmaması. Bir de kaç gündür yokmuş da haber vermiyorlar. Apartmanın deposundaki su bitince bugün anlaşıldı her şey.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bizim de depomuz var, neden şiştik biz yarım günlük su kesintisinde? Oha resmen depo boşmuş. Of bu apartman her daim çok hazırlıksız :/

      Delete
  4. Ama çizimler çok güzel.. (bana göre) bende yazdım ce çizdim utancıma yayınşayamıyorum bile😀 Ama kaçarı yok yarın yapcam.. Ankara'nın soğuğuna bir kırmızı bere gerek. Ama henüz ulaşmamış demek. Yaz ortasında çıkıp gelmese bari🤗

    ReplyDelete
    Replies
    1. Törenlerle karşılayacağım kırmızı bereyi, bekliyorum heyecanla :D
      Bakayım hemen senin çizimlere :)

      Delete