October 6, 2017

Yedinci Gün / Kalpten Kalbe Koşuyorum, Köpenklerle Yaşıyorum

Ay biliyordum bunun olacağını, dün ne yaptım yahu ben diye düşünüyorum, kafamın içi aynen şu yandaki gibi. Siz bir de cırcır böcekleri ekleyin. Tek aklıma gelen hadise, gece banyoya girmek ile Gökçek'in saraydan çıkışını beklemek arasında akıl kaçırıcı bir şekilde kararsız kalışım. (Banyoya girdim.)

Yani bir de Ankara'ya sıkıcı derler, halbuki adeta bir rollırkoğstır, bir korku tüneli, bir sınav salonu önünde endişeli bekleyen ebeveyn.

Ay neyse. Evi temizledim biraz dün, ne zamandır bu kadar köpek tüyü biriktirmemiştik. Yer yer dehşet içinde kalarak tamamladım temizliği. Günün çoğunu bu yedi zaten, işte bir kısmını da saraydan çıkmayan adam yedi. Kalan vaktimi de şunlar yedi:



Durup bana bakmaktan hoşlanıyorlar.

Bir ara oturduğum yerde panoramik fotoğraf çekeyim dedim, netice alamadım:


En sağdaki bir miktar alın ve gözlük olarak yer alıyorum panoramada.

Zeynep Özatalay'ı Aras Yayıncılık'tan çıkan Aşiq u Maşuq kitabının illüstratörü diye bir kenara yazmıştım, çok güzel çünkü o resimler. Sonra instagram'da takip etmeye başladım, o arada Cumhuriyet Gazetesi davasını izleyen ve salonda çizim yapanlardan biri de olduğunu farkettim. Şunu gördüm dün profiline bakarken:


#osuruklusümük diye heşteg koymuş altına, bence ben alırım bu kitabı.

Valla herhalde başka elle tutulur bir şey olmadı dün, gene köpenkleri iki yanıma bastırıp uyudum. Ayaklarım çok üşüyor, bir tane de alttan ayaklarıma yapıştırsam ideal uyku düzeni olacak. Orta boy köpenk lazım.

6 comments:

  1. Köpenkler çok tatlılar. Kardeşler mi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yok, değiller. Ama umarım öyle olduklarını düşünüyorlardır :)

      Delete
  2. hashtag'i görünce aklıma Fırat geldi nedense :p
    Bu arada köpeklerin çok güzeller. Keşke ben de besleyebilseydim :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhahhah ay hakikaten Fırat'a layık bir heşteg olmuş :D
      Valla "Ohoo çok kolay köpekli hayat" diyebilmek isterdim ama diyemiyorum. O kadar eve yapışıp kaldım ki sanırım bu yaşımda ehliyet alacağım, tek başıma bir yere gidemiyorum bari bu ayıları da alıp öyle gideyim.

      Delete
  3. kediler de hiç bakmıyorlar... ortası yok mu hayvanlar aleminde yahu? şu sıralar rakunlardan ümitliyim, biraz araştırayım... :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rakunlar mutfak dolaplarını yiyiyor, koalada karar kılmamış mıydık en son?

      Delete