November 7, 2017

Ayh Bayılacağım

Rüyamda köpenklerle birlikte Urfa'da bir oteldeydik. Kudi sürekli firar etmeye çalışıyordu, ben de durmaksızın bavul topluyordum, odayı boşaltmamız gerekiyordu. Ben doldurdukça boşalıyordu bavul. Ebleh gibi uyandım, yataktan da çıkamadım bir süre.

Dün Ovacık bakliyatları geldi, sevinçle teslim aldım kapıdan. Bir de Saçaklı'dan sürpriz kargo geldi. Kargonun belkemiği bir paket Kolombiya kahvesiydi ama evde paket kağıdı bulamamış, kahveyi sardığı poster biraz rol çaldı:


Odasını toplarken Dawson's Creek posteri bulabilen arkadaşlarımızı daha da çok sevmeli, iyice bağrımıza basmalıyız bence. Arkasında da Teoman var üstelik, çifte poster.

Kahve de çok güzel çıktı, demek ki Medellin'den sadece kokayin değil güzel kahve de çıkıyormuş. Günün bilgisi: Bütün genel kültürümü televizyon dizilerine borçluyum.

Ay bazı günler gerçekten hiç olmuyor, saatlerdir etrafıma bakınıyorum. Saatler geçti, çamaşır attım makinaya, çarşafları filan değiştirdim, Koko'nun yırttığı bir çarşafı tamir ettim. Sadece bunlar oldu yani. Stil Avcısı da buldum, Fox TV'de 12:45'te başlıyor, onda da aradığımı bulamadım. Stüdyonun ışığında mı bir şey var, Demet Şener mi çok sıkıcı, kızlar mı yeteri kadar korkunç değil, bilemedim.

İnanılmaz manasız bir gün geçiriyorum, ne yapacağımı bilmiyorum. Bari akşam güzel bir film seyretsek, ne bileyim, tamamen heba olmasın koca gün.

Şunu tumblr'da gördüm:


Bari biraz renk olsun, ot olsun, dağ olsun.

Gideyim çamaşır asayım. Öfff.

6 comments:

  1. Bugün daha güzel bir gün geçirmen dileğiyle...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaaa çok teşekkür ederim <3 Hakikaten daha güzel bir gün oldu :)

      Delete
  2. sanırım ben liseye giderken cnbc-e'de oynuyordu ve ben de kaçırmadan izliyordum. belki de o yüzden türk versiyonunu hiç bağrıma basamadım. başroldeki ovlan "don't trust the bitch in apretment 23" diye bir dizide de oynamış. dawson's creek'ten öteye geçememesiyle ilgili kendine giydirdiği bir sürü sahne var, çok eğlenceli. :)

    bugün ikea'dan paket kağıdı aldım ama bi şu poster değil tabii ki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay türk versiyonu mu vardı bir de? Bilsem onu da seyrederdim kesin.
      Ovlanın kafası ne kadar kocamanmış, o yıllarda hiç farketmemiştim :)

      Delete
    2. hazır mısın? Kavak Yeller'i bundan türemişti.

      Delete
    3. Ay gerçekten mi?! Ahhahhahha ben şoktadayım şu anda :D

      Delete