April 16, 2012

3 boyutlu siklop


hayatımda ilk defa 3D film izledim geçen cumartesi. ankamall'deki imax salonunda titanların öfkesi vardı, ona gittik. hayatımda seyrettiğim en dandik filmlerden biriydi. bi de cyclop türkçe'de kiklop olarak geçer, siklop değil canım tercüman kardeşim. hatta küklop, y harfinin üpsilon olmasından kelli. öbürünü şöyle cümle içinde kullanabiliriz belki, "titanların öfkesi çok siklop bi filmdi". ne bileyim, belki.

3D çok acayipmiş yalnız, tuttu beni film, "allahım kusmasam bari" diye ilk yarısını gergin gergin seyrettim. üzerime gelen taşlardan falan kaçmaya çalıştım, her tarafım patlamış mısır oldu. mide bulantılı bi eğlence oldu ama etkilendim valla. giderim bundan sonra hep, batman gelecekmiş zaten.

gelecek sezon film fragmalarında hobbit vardı, aniden shire'ın çimlerini görünce gözlerim doldu. resmen ağlamaklı oldum. sanki kardeşim on yıldır kayıpmış da yeniden bulmuşum gibi heyecanlandım. bi yandan burnumu silerken bi yandan da peter jackson'ın bu yaptığının film yönetmek değil sevap işlemek olduğunu düşündüm. aralık'ı bekliyoruz artık, naapalım, 8 ay da geçer, "ordaydık ve şimdi burdayız" deriz.




No comments:

Post a Comment