May 10, 2012

most wanted tabak

müzeydi, müzayedeydi hızımı almışken bi mektup da bağdat müzesi'ne yolladım.

bu yandaki tabak ırak'ta bi kazıdan çıkmış zamanında. halaf kültürü diye geçer, çok acayip insanlarmış yemin ederim. bağdat müzesi'ndeydi, çalındığını okumuştum. akibetini merak ediyorum.

8000 yıllık ve çok güzel olmasının yanında eski ders kitaplarımdan birinde fotoğrafı vardı, çok hayal kurdum ben küçükken buna bakarak. öyle bi hukukumuz var. benim biraz param olduğunda savaş çıktı, asla ziyaretine gidemedim.

kader ağlarını ördü bi noktada, son 10 senedir hep bu kültürün çıktığı kazılara gidiyorum rabbime şükürler olsun. (rabbim bana halaf dedi. ahihihi ayy, kendi kendime güldüm kötü kötü.) bu kadar güzelini görmedim lakin henüz. benim elime geçenlerin üzerinde halay çeken insanlar, şişman ördekler falan var hep. oysa ki bu, sanatlı manatlı resmen.

bakalım cevap gelecek mi?

bu arada "osman hamdi'yi satın alsanıza" diye email attığım kültür bakanlığı, "yapabilemeyiz çünkü yurtdışında" diye cevap verdi.

eveth.


4 comments:

  1. yurtdışında ne demek la? yeminle bu bakanlıklarda çalışanların çekirdek çitlemekten beyinleri sünger oluyo.

    ReplyDelete
  2. "Söz konusu tablonun yurtdışında ve özel koleksiyonda olması sebebiyle Bakanlığımızın bu konuda bir işlem gerçekleştirmesi mümkün olamamaktadır."

    bu tam cevap. satılık olduğu için alamıyorlar sanırım ahahahaha!

    ReplyDelete
  3. birşey diyemedim.
    bakanlığı mı bassak?

    ReplyDelete
  4. ben halihazırdaki kocamı boşayıp katar emirine gelin gitmeye karar verdim, öyle müdahale edeceğim bu duruma. bi miktar kartladım yalnız, nasıl olacak bilmiyorum.

    ReplyDelete