June 7, 2012

beyaz pantolon için çok yanlış bi gün

evden tralala laaa yaşasın güneeş, kuş sesleriii diye çıktım, dolmuştan inip ofise yürüyene kadar kaşımdan sular damlıyordu şıpır şıpır. sonra durdu yağmur, bu sefer de ter içinde eve döndüm.
sonra conan "koko'da bi tuhaflık var" dedi. kamburunu çıkarmış duran köpeğimizi arabaya atıp veterinere gittik. veterinerin eline eldiveni geçirip koko'nun kıçına doğru hamle yaptığını gördüğüm anda usulca tüymek için hareketlendim ve fekat zamanında terkedemedim odayı. şunları duydum; "ANÜS! BEZE! YARA! TIKANIKLIK!"
koko'cuk muayene masasında ağlamaklı oturur, ben bekleme salonunda ileri geri sallanıp öğürmemi bastırmaya çalışırken conan bi takım merhemleri nasıl tatbik edeceğimizi öğrendi. kimse kimseye bu şekilde bi şey tatbik etmemeli bence, köpeğimizle ilişkimiz sonsuza kadar mahvoldu.
beyaz pantolon giydiğime lanet ettiğim bi gün oldu netice itibariyle. allah hiçbi beyaz pantolonluyu aniden bastıran yağmurla ve veterinerin kapısında tasmasından kurtulan, ağızdan laksatif almış enerjik köpekle sınamasın!

koko suyu çok sever, verba volant geçenlerde dedi ki, "bebek küveti alın, girsin içine çocuk, serinlesin". girebilmiyor. sığabilmiyor. hadi çoğcum, sok ayağını yavrım dedikçe yan yan bakıp küvetteki suyu içiyor.


4 comments:

  1. ay noldu koko'ya? beze mi çıkmış poposunda, nolmuş :U:U:U
    merhem sürücekseniz sen de orda ol, kafasını sev sarıl filan. yoksa ölüyorum sanıyolarmış.

    çocuğun küvetlik hali mi var abla, anlamıyodur tabi. niye giricem ki bu kadarcık yere diyodur. toraman olmuş. ben gelince her sabah cinnah yukarı çıkçaz onla. beraber kıç kası yapçaz. eheh.

    ReplyDelete
  2. şöyle dedi veteriner ve çok etkilendim, bu teşhisi 3 saniyede falan koydu adam, çok havalıydı; 2 tane bez varmış tam kakaların çıkış noktasının 2 yanında. köpekler kemik gibi sert şeyler de yediklerinden kelli bu bezler bi tür yağ salgılıyormuş sert şeylerin çıkışını kolaylaştırmak için. koko'nun bezlerinde bi problem olmuş. oraları yara gibi görünüyordu. veteriner boşalttı bezleri, işte ben o anda kaçtım muayeneden, aklıma da sen geldin, sen olsaydın kaçmazdın.
    bugün daha neşeli koko, bi ara çıkıp merhem ve laksatif alıcam. veterinerden de bi miktar lastik eldiven aldık. 5 gün falan sürülmesi gerekiyormuş. böyle yani.

    ReplyDelete
  3. eh, madem alınmış bunu ayaklarını yıkamak için kullanın, rengi de güzelmiş; ziyan olmasın.

    ben de bir kere moda'daki bi veterinerde tiyatrocu bi kadının köpeğinin bezesinin boşaltılmasına tanık olmuştum; resmen kaçmak istedim. öyle feci bir koku ki, amanın!

    ReplyDelete
  4. almadık allahtan, kayınvalidem verdi, torunlardan birinin küveti. patates ekerim diye düşünüyorum ahahahah!

    ReplyDelete