June 9, 2012

en ğğğüzel yanlışlığım

telefon çaldı, arkadan çocuk sesi falan geliyordu, yanlış numaraymış. iyi akşamlar dedim, kapattım. beş dakika sonra şöyle bi sms geldi.


annem bile kelimelerin arasına boşluk bırakmayı öğrendi, yazıklar olsun ahhahahaha! 

esas bikaç gün önce markette kasa kuyruğunda küçük bi flört yaşadım. annesi eşyaları torbalarken oğlan önce bi güldü müldü bana, hafif boyun bükmeler falan. sonra da market kartı ekranına adını yazdı, okuduğuma emin olup sildi hemen. ömer'in adını böylece öğrenmiş oldum. o annesinin peşinden süzüle süzüle giderken ben de arkamdaki çifte kafa mı atsam diye düşündüm. ömer down sendromluydu, arkamdaki çift ise ağlamaklı seslerle "ayyyy canııım, ay bak bak gülüyoo, ayy yazık yaaa" diye ilgi gösterdi ömer'e. ben sokak kedilerini sevmiyorum bu şekilde. yarabbi. 



1 comment:

  1. Down sendromlu çocuklar çok güler yüzlü oluyor :) Asıl o çifte acıdım ben, sosyal zekalarının düşüklüğünü fizyolojik nedene bağlayamayacağımız için. Çocuğu ve annesini işitme engelli sandılar heralde. Yazııııık..

    ReplyDelete