June 8, 2012

şunları aldım en son

iki parça isabel marant beğendim. kadının adını da beğeniyorum, sanki tek başına fransız devrimi'ni başlatmış gibi.
bunları tahmin edersiniz ki almadım ama olsa giyerim.





Source: lagarconne.com via Emma on Pinterest


sonra mango indirimine daldım, şunları aldım. hani pastel, nerde neon diye soracak olursanız eğer, aldım bi tane neonlu atlet. ama normalde böyle parizyen taklidi yapan hintli gibi giyiniyorum ben.



bilekliği çok beğendim. hemen arkasında ise conan'ın yeğeninin çalışma masama kazıdığı hediyeyi görmektesiniz. masam, hayatımda para verip aldığım ilk büyük parça olduğu için biraz kıymetliydi, bu haline de alıştım. 10 yaşında çocuğa keçeli kalem verip başıboş bırakmamak lazım sanırım.

4 comments:

  1. gülerek giy.

    çocuk yine fena çizmemiş, ona şükret! :)

    ReplyDelete
  2. teşekkür ederim.
    aylar oldu çocuk çizeli, çok koymuş bana anlaşılan, hala homurdanıyorum ahhahah!

    ReplyDelete
  3. oha bileklik çok güzel.

    üsttekilerde de ayakkabıyı beğendim.

    ReplyDelete
  4. ama sadece ayakkabıları beğen sen olur mu? "abla şöyle bi beyaz gömlek var mı, uzun" diye sorduğunda alacağın cevabı tahmin ediyorsundur herhalde.

    ReplyDelete