July 25, 2012

fena kabus

gene bi "evde yabancı birileri var" rüyası gördüm. bu sefer terasın bi köşesinde zeki demirkubuz saklanmış, gizlice bana bakıyordu. yeşil parkasıyla falan.

şu anda zeki demirkubuz'un evimi basmasına gülüyor olsam da gece kalp sektesiyle uyandım. ne işi var kabusumda onu da anlamış değilim, takip ettiğim bi yönetmen de değildir.

dün pronet güvenlik broşürü dağıtmaya geldi biri, pronetin alarmları ve benim her zamanki kabuslarım bi araya gelip zeki demirkubuz olarak eve girdi sanırım ahahhaha!

ayh, çok fena.

18 comments:

  1. ahahaha!!! gerçekten de garip bir rüyaymış ancak zeki demirkubuz ürkütücü de olabilir kabusta tahmin ederim..
    ama daha kötüsü var diycem, geçen hafta rüyamda hilary clintonla aynı otobüs yolculuğundaydım, ve korkunç bir kavga ettik, kadın arkama CIA i filan taktı... öyle bir kabustu.. ne alakaysa...

    ReplyDelete
  2. zeki demirkubuz dün gece niyeti bozmuştu yemin ederim.
    hilary clinton rüyama girse sinsice kundaklar evimi, öyle kenarlarda durup bakmakla uğraşmaz bence.

    ReplyDelete
  3. :-)) dostoyevski'nin Raskolnikov'una bu kadar sevgi duyan bir adamın alt belleğinde ne gibi arızalar olabilir bilmiyorum ancak uzak durmak lazım rüyalarda...
    Fermina'nım, sana bişiy sorucaktım.. Hediye konusundaki beğenilerin hoşuma gidiyor çook! Cumartesi günü yeni bir arkadaşın dogumgünü var, kendisi hakkında bildiklerim, kedileri ve kübayı çok sevdiği.. İstanbul'da yeniyim, hediye konusunda çok fikirsiz kaldım... aklına bi tavsiye gelirse söyler misin? çok teşekkür ederiim!

    ReplyDelete
  4. küba'yı ş'aapamadım ama kedi deyince şunlar aklıma geldi.

    kedili defter ve ajanda: içinden çıkartmaları falan çıkıyor, oyuncaklı bi şey. ben de vardı, pek severek kullandım. ilk link küçük defter, ikincisi ajanda, sayfalarında tarih yok, kendin ayarlıyorsun, o yüzden tuhaf olmaz herhalde temmuz'da almak :)

    http://www.idefix.com/poster/kedili-a6-defter-ozel-urunler/tanim.asp?sid=CKTAR2PRSA1D44AXGDKH

    http://www.idefix.com/poster/kedili-zamanlar-ajanda-2012-ozel-ayrac-hediyeli-ozel-urunler/tanim.asp?sid=QZBWZDGZHZ8ZFBZKAHA7&referer=78915

    bi de kağıthane house of paper diye bi dükkan var, envai çeşit kedili poster, magnet, kart mart, yaka iğneleri falan var.

    http://kagithane.com.tr/

    burdan kardeşimle verba volant'a kedi kafalı karton yaka iğnesi aldım, karton marton dinlemeyip taktılar valla :)

    bunlar geldi aklıma, dur bi de verba volant'ı dürteyim, o istanbul'da oturuyor, daha çok yer biliyordur.

    ReplyDelete
  5. ahahahha :))) okulun bilgisayar odasinda baya kahkaha attirdin bana! :)) donusum yarilarak oldu bloguna :D

    ReplyDelete
  6. ay çok şükür ses çıkardın! yemin ederim endişelenmeye başlamıştım.
    iyi iyi, sesin iyi geliyor :)
    bi ara yaz maceralarını, iyi davranıyorlar mı sana ev sahiplerin?

    ReplyDelete
  7. çok teşekkür ederim... zor bir günün sonunda bir yandan ayaklarımın altı acır, bir yandan tatlı tatlı biramı yudumlarken... Bu tavsiyeler ilaç gibi geldi...
    istanbula yolun düşerse bir kahve ısmarlıyım sana...

    ReplyDelete
  8. düşer yolum istanbul'a, sen kahve ısmarlarsın,ben de yanında pasta. kafiyeli çünkü heyecanlandım :)

    ReplyDelete
  9. tamam yazıcam en kısa zamanda :) davranıyolar ya sağolsunlar doğum günümde hediye alıp yemek bile hazırladılar :)

    ReplyDelete
  10. leyla merhaba...

    kadıköy bahariye'de, adliyeye giderken sağda bir dükkan var; adını unuttum. orada kedili zilyon tane şey var, tabak-çanak, çanta, yüzük vs. adını hatırlayınca yazayım. vitrininden anlarsın zaten. tramvay yolunda.

    bir de yine aynı sırada, yeni açılan bir mağazada da kedili şişe, ev eşyaları bulabilirsin. o ka alışveriş ettim oralardan, tükkanların ismini unutmuşum :/

    küba içinse moda'da ali usta'ya giderken sağ aşağıda minik bir tükkan var; kutu, defter filan satar. orada ilginç şeyler bulabilirsin.

    ReplyDelete
  11. Bilinç altı harıl harıl çalışıyor demek ki:) Mutlu günler.

    ReplyDelete
  12. O tükânın adı da Kedi.
    http://kedihediyelik.com

    İlâveten doğumgünüyle ilgili dans / yemek atraksiyonlarına girilmek istenirse:
    http://www.cubabaristanbul.com

    ReplyDelete
  13. yatmadan içinde freud'un da olduğu bi polisiye okuyorum bu aralar, ondan oldu herhalde :)

    ReplyDelete
  14. hav haav hav!!


    bu da benden hediyeliksiz;
    http://kedidefteri.com/

    ReplyDelete
  15. oha kediyle ilgili her şey! 2 saatimi de buna gömeyim ben şimdi.

    ReplyDelete
  16. Fermina Daza, Verba Volant, Kırmızı Baslıklı Kız, Jardzy hepiniz çok iyisiniz, çok teşekkür ederim... Dogumgünü kutlaması bitti, şimdi eve geldim.. Hediyem, kedili bir fincan takımı oldu sevimli kedili bir metal kutu içinde... :-)Bahariye'den aldım..
    Bu arada Cuba Bar batmış yaw.. maalesef...
    Nasıl bi sıcak bu istanbul'da böyle.. uykusuz geceler...

    ReplyDelete
  17. Fermina'nım, istedigin bira olsun, burada bolca mevcut, ne zaman istersen... ;-)

    ReplyDelete