August 17, 2012

empati


günün çemkirmesini de yukarda bugünkü iletisini gördüğünüz zorunlu facebook arkadaşıma ithaf ediyorum. kendisi de sevgilisi de kocamın arkadaşıdır. istanbul'dan kalkıp düğünümüze geldiler, bu empati hassası kız, bütün günü benimle tek kelime konuşmadan ve arada masanın öbür ucundan gözlerini dikip bakarak geçirip geri döndü evine. sevgilisiyle küslermiş, o günü adamla barışmaya çalışarak geçirmeyi tercih etti. bize verdikleri hediyenin içinden de "en kötü gününüzde bozdurmamanız dileğiyle" diye bi yazı çıktı, empatik kız yazmış. o gün evlenen birilerine en kötü günlerini hatırlatmak da çok ince bi davranış hakikaten.
ben de bunları hissettim ve unutamıyorum facebook atarlısı kardeşim. çok tatlısın.

3 comments:

  1. pardon ama artık nereden duyduysa o lafı. aslı şöyle ve söyleyen de maya angelou:

    people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.

    empati'yi yazan adamın bunu bu şekilde aşırmadığını düşünüyorum. geriye bir tek kitabı okumayıp kopi peyst alıntı yapanlar kalıyor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahhahahhaa! senin gibi kardeşim oldukça sırtım yere gelmez benim, kötü karmalar da vız gelir :)

      Delete
    2. tabi aynı kızın zorla sürüklendiğim düğününde içip içip, bi de üstüne 3 yaşında bana ait olmayan bi çocuğu kucağıma alıp göbek atmış ve düğün videosunu sanırım domine etmiş olmam karma dengesini ne hale getirmiştir bilemiyorum.

      Delete