August 10, 2012

tom'a kart attım

postcrossing'de gördüm bu ilanı. amerika'da 70 yaşında ve KOAH hastalığının son evrelerinde bi amcanın tek dileği dünyanın her yerinden kartpostal almakmış. diyor ki ilanda, tom dünyanın kültürlerinden çok etkileniyormuş ama artık sağlığı seyahat etmesini engelliyormuş. hayatın ve dünyanın geçip gidiverecek olmasından korkuyormuş. ve dünyanın çeşitli köşelerini görebilmek için kartpostallar istemiş herkesten. turistik kart olur, doğa güzellikleri, insan yüzleri olur.

bu tom. ve köpekleri. ve pantolon askıları.
KOAH korkunç bi hastalık.



böyle şeylere hiç dayanamam hemen yazdım iki tane kart. ben de yazayım derseniz eğer adres şu:

Wish of a Lifetime
Attn: Tom Burgett
1821 Blake St. Suite 200
Denver, CO 80202
USA

arkalarına iki satır bi şeyler yazdım, deniz var burda, tarih var, koko selam söylüyor falan diye. bunlar da kartlarım.





10 comments:

  1. F.D. Hanım, not aldım Datça'ya inince ben de atayım, nolur nolmaz yarın ben de onun durumuna düşerim, sizin gibi yufka yüreklilerden kart beklerim...

    O canım pullara acımıyor musunuz, son fotoğraftaki o pullara? Onları puldan, pul sevgisinden anlayan birilerine yollasanız...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ay allah korusun, hepimiz sağlıklı olalım inşallah!
      bu yaşta kartpostal istediyse herhalde gençliğinde de meraklıydı diye düşündüm, kartpostal seven insan pullara da meraklıdır diye yapıştırdım gitti. daha pul var zaten elimde :)

      Delete
  2. ne iyi etmişsin, pullara bayıldım buarada
    sevgiler...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeni bi şeyler gördüm filateli.gov.tr'de, bi posta daha alışveriş yapacağım herhalde bu aralar :)

      Delete
  3. oyy ne güzel bir şey yapmışın yaa..ben de istedim gönderiyim.

    nasıl da tonton yirim onu^^ the notebook'taki yaşlı noah'nın aynısı:D

    ReplyDelete
  4. Ben de göndereceğim en kısa sürede, iyi ki yazmışsın buraya...

    ReplyDelete
  5. Kendi dünyayı gezemiyor fakat dünyayı ayağına getiriyor.Gerçekten duygulandım.En kısa zamanda bir kart da benden mutlaka...

    ReplyDelete
  6. Ona da sana yolladığım karttan yolluyım, sevinsin madem.

    Köpekleri var diye öncelik veriyorum!

    ReplyDelete
  7. Yazık Tom'a!
    Ben de kart atarım ona... Kıyamam.

    ReplyDelete
  8. Süpersin süper! Adamcağız ne mutlu olur alınca kartını, pullara da ayrı bir sevinir herhalde.

    ReplyDelete