November 15, 2012

köfteyi kim sevmez

dün bi arkadaşımız geldi istanbul'dan, gece biraz sokaklarda dolandık. dün gece ankara'nın çeşitli barlarında çirkin danseden bi grup gördüyseniz, o bizdik büyük ihtimalle. bunu bi yere bağlayacağım; dansederken barbar kocam alnıma para yapıştırdı, ben düşürmüşüm onu ve farketmemişim. biz çıktıktan sonra arkamızdan koşup parayı getiren kıvırcık saçlı güzel kız, başına harika şeyler gelsin diye dua ediyorum! hepimiz o kadar duygulandık ki tekrar içeri girip kıza ve arkadaşına içki ısmarladık. ben de alnından öptüm. çok haketti çünkü alnından öpülmeyi. burdan iyi karma puanları ve daha başka güzel hisler yolluyorum bi daha.


arif usta yıllardır tunus caddesi'nin aşağı ucunda, if'in orada köfte, sucuk ve kokoreç pişirip ankara'nın çılgın gençliğine yediriyor. geçen yaz kuzenim eren efendi'yle de tanıştılar, arif usta'nın köfte satarak ev geçindirmesi, iki köfte arası tolstoy okuması, bi de evde özürlü bi yetişkin çocuğu olması falan çok fena yapmıştı eren'i. arif usta da oturup bi sigara içmişti bizle. giderken eren kalan sigaralarını tezgaha bıraktı, çat pat bişeyler söyledi, sonra koşup bize yetişti. böyle şeyler yüzünden türkiye'ye geri geleceğini düşünüyorum eren'in, ilk fırsatta hem de.

evet neyse, demem o ki insanlık ölmemiş, ayrıca yolunuz düşerse arif usta'da köfte yiyin, ayranı sallayıp öyle veriyor hem.

17 comments:

  1. ben pek sevmem. bütün hali varken kıyılmışı hoşuma gitmiyor.

    gördüm adamı ama hiç yememiştim. Bay Kuş'a diyim de gidelim biz de. Bayılıyor köfteye adam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ben de herhalde o yüzden seviyorum, hem etlikten çıkıyor hem de baharat falan sayesinde et tadı gelmiyor pek.

      aklıma sen geldin dün gece, kız elinde parayla belirince.

      Delete
  2. Köfteden ziyade kokoreçe bayılıyorum, bir de ekmeği çıtır olursa...

    İst.'dayken arkadaşlarla kokoreç yemek için Bostancı tren istasyonunda iner karşılıklı iki büfenin sağındaki kokoreççiden kokoreç yerdik. Tadını halende hatırlarım. Yıllar var ki kokoreç yemedim.

    Çok güzel eğlenmişsiniz...

    ReplyDelete
  3. Yaaa amaa çok canım istedi benim şimdi ya..Ben Arif ustayı bilemedim sanırım if'i bildim sanki ama gelince beni götürür müsüüüüün oraya lüfffen lüfffeeeen:) ama ben hem koko hem de köfte yiceeem:) süper ağlendiniz demek çılgınlar gibi ne güzel.Kızı da tebrik etmek lazımmış hakkaten. Ankara'da yine güzel memleket canım orada da insanlık ölmedi diyebiliyoruz seviyorum Ankarayı böyle hikayeler duyunca daha çok:)öptüm kocaman

    ReplyDelete
    Replies
    1. çeyrek koko, çeyrek köfte yeriz. baktık ki gözümüz doymadı birer de çeyrek sucuk :) ankara kötü taraflarını iyi insanlarla kapatıyor bazen.

      Delete
  4. bıraytında da karmayla ilgili konuşurken my name is Earl'ü soracaktım sana izledin mi diye... sonra da şunu bi izle diyecektim hatta http://galeri.uludagsozluk.com/17/hakk%C4%B1n%C4%B1-helal-et_16234.jpg
    kıyamadım video koymaya, akıl sağlığı açısından... fotoğrafa da bakmadan önce otur bir yere bir soluklan :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. izledim tabi bayıla bayıla, hatta annemle izledik :) hakkımı helal etmiyorum ama ben ahhahaha, bu ne böyle?

      Delete
    2. şimdi bu hırsızlığa girmiyo mu? kaç günah pointi oluo bunların? o.O

      Delete
    3. valla bu karma puanı hesaplama işini bana bıraksalar dağıtırım ortalığı, böyleleri de sokakta yürüyemez. neyse negatif şeyler düşünmeyelim, kedilere mama indirelim, yaşlıların alışveriş torbalarını falan taşıyalım, bize bi şey olmaz :)

      Delete
    4. edinburgh garajında 30 pencelik tuvalete görevli amca beni bedavaya soktuydu... karmadan mı ki? o.O

      Delete
    5. kesin karmadan :) beni de uçakta sıkıştığım yerden kurtarıp tek başıma güvenlik kapısının oraya oturttu hostes kız. kalkıp öpücektim, allah ne muradın varsa versin, karmalar yağsın kafana diye.

      Delete
    6. baya iyi insanlarız la biz! :P

      Delete
    7. evet :) o yüzden havaalanında 8 saat uçak bekleyip o arada grip oldum ve 2 haftadır kendime gelemiyorum ahhahahah! olsun, genel bi çerçeveden bakmak lazım, en azından evlerimize dönebildik :)

      Delete
  5. Beni mantıcıya götüreceğine arif ustaya götürsen ya *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. götüreyim ama arif usta bi vampir gibi gece geç saatlerde çıkıyor ortaya, senin her gece yuvana dönmen gerekiyor mu mesela?

      Delete