December 6, 2012

bi şey soracağım

önce şu geçen yazdan kalma, tombul arılı posta kutusu fotoğrafını ekleyeyim. sonra da derdimi anlatayım.

dün postaneye gittiğimde çalışanların yine değişmiş olduğunu gördüm, çok bozuldum. tam alışmışlardı bana, güle oynaya anlaşıyorduk ki yok oldular bi anda.

çok meşguldü dün postane, yeni gelen çalışanlar da pek neşeli değildi. amerika'ya kartpostalların 2.15 tl'ye gittiğini söylediler. ben aylardır 2 liralık pulla yolluyordum? bunu da söyledim, "çalışanlar yanlış almıştır, maaşlarından kesilmiştir." diye bi de üzdüler beni. umarım öyle bi şey olmamıştır.

amerika'ya kaça yolluyorsunuz zarfsız, açık kartpostalı? merak ettim.

bu arada geçenlerde tohum isteyen hong kong'lu bi postcrossing üyesine turp ve domates tohumları yollamıştım, varmış eline. kesin yolda imha ederler diye düşünüyordum, zarfı sallayınca fışır fışır ses geliyordu çünkü ahhahahah! umarım güzel güzel büyür turplar ve domatesler, kız da "seni arkadaş yapabilir miyim?" diye mesaj yollamış. "of korz" diye cevap yazacağım birazdan.




10 comments:

  1. merhaba, pttnin sayfasında ülkeler kategorilere ayrılıyor, oradan fiyatlara bakabilirsin. (maaştan kesildiğine inanmıyorum bu arada)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kesilmiyordur di mi? öyle olsaydı bi noktada beni uyarırlardı diye düşünüyorum. mektup yollarken ptt.gov.tr'den bakıyorum ben, şu yaptığımdan da biraz utanıyorum ama yazacağım, mektup kalın olunca mutfak tartısında tartıp ona göre pul yapıştırıyorum :)

      amerika'ya kartpostal diye baktım tekrar, 2.00 lira diyor.

      Delete
  2. Ben de 2 tllik pulla yolluyorum, hatta çalışan duvarda asılı fiyat tarifesine bakıp söylemişti bu tutarı.

    ReplyDelete
    Replies
    1. eski çalışanlar geri dönmezse, ben 15 kuruş daha yapıştıracağım anlaşılan :)

      Delete
  3. yazıyla ilgili yorum yapmak isterdim ama dur. ço önemli bişey dicem.

    ahaha(: bayıldım arka planına, bayıldım! mavi şortlu bıyıklı amca beni benden aldı, bıyığa olan aşkımı duymayan kalmasın, allahın bildiğini kuldan saklayacak değilim!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yaa çok esnek ve akrobatik bi yer oldu burası, bıyık popülasyonu da arttı :)

      Delete
    2. nefis olmuş nefis. şu kırmızı babetli, abla bacaklı, osman tamburacı suratlı beyfendiye açıp açıp gülümsüyorum. işveli işveli. çekicem dikkatini, benim olucak.

      Delete
  4. Ferminacıııım bu postahane görevlileri de bir hoş gerçekten. Bizim burda iki çalışan var yanyana, biri postaları alıyor, Amerika, Çin neresi olursa iki liraya gönderiyorum o varken. Geçenlerde o yoktu yandaki arkadaşı aldı postalarımı Amerika ve Çin gibi ülkeler bilmem kaçıncı gruba giriyor 2,15 onlar dedi. Burdaki arkadaş bilmiyorum hep sizden eksik alıyor demezmi, bide, arada bakıp gıcık oluyordu herhalde:) Bazı postanelerde de oluyor bu farklılık bizde anlamadık Seda'yla, postanenin en asli görevi oaln posta işlerini bile tam bilmiyorlar:) ne diyim ben:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. valla ben de anlamadım :) üstelik dün daha acıklı bi durum vardı, izmir'e yolladığım bi kartın üstüne dalıp 2 liralık pul yapıştırmışım, onu da izah etmeye çalıştım ama duymadılar beni, bi de üzerine eksik 15 kuruşu tamamladım boynum bükük vaziyette :)

      bugüne kadar iyi niyetli çalışanlara denk gelmiş olabilir miyiz? yok eğer gerçekten 2 liraysa amerika'ya kartpostal, gidip direnicem yarın :)

      Delete
  5. Amerika, cin falan 2.15 malesef. Sanki 2 Lira bile yeterince pahali degilmis gibi.
    Benden genelde 2 aldilar ama nadiren 2.15lik memura denk geldim.
    Hayatta da maaslarindan falan kesmemeislerdir, garanti veriyorum :)

    ReplyDelete