March 28, 2017

Hayır, Katil O Değil

Dün akşam oturup şunu seyrettik:


3 bölümlük mini dizi, Agatha Christie'nin On Küçük Zenci'sinin uyarlaması. Bizde "zenci" diye basıldı, herhalde hala öyle basılıyordur, yurtdışında nigger yerine soldier olmuş o motif. Dizide de Asker Adası'na gidiyorlar, o meşhur tekerleme de askerli.

Bayağı karanlık, ürpertici, katil kim'li ve güzeldi, meraklısına şiddetle tavsiye ediyorum.

Arada bir piyango bileti alıyorum, bakmadan alıyormuşum, bunu farkettim. Yoksa şu numarayı kim alır allahaşkına?


Bir şey çıkmadı tabii ki. Süper Loto trilyorlar devretmiş, bir kupon ondan oynayayım bari. Bana her şey korkunç pahalı gelmeye başladı. Herhalde yaşlanıyor olmaktandır diye düşünüyordum, aynı gün içinde Mango'da 250 liraya kot salopet ve manavda kilosu 9,90'a muz gördüm. İkisi de ithal mamül, benim yaşımla ilgili değil sanırım durum.

Hava güneşli, çıkayım da manav gezeyim biraz.

12 comments:

  1. İyi ki paylaşmışsın diziyi izleyeyim ben onu, üç bölüm olması da çok cazip. Kitabı çok severim christie'yi de.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay beğenirsin gibime geliyor o zaman, çok derli toplu BBC yapımı zaten, bir oturuşta izleniyor.

      Delete
  2. 9,90 muz ucuzmuş hemen alaydınız :(
    Allah'ım ne günlere kaldık hormonlu ürüne dünyanın parasını veriyoruz. Veriyoruz çünkü baka seçenek yok. Uzun zamandır dizi izlemiyorum, niyetimde izlemek var ama neye başlasam karar veremiyorum. Üç bölümcük olabilir aslında :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dün kilosu 8 küsura Anamur muzu bulup ondan aldım biraz. 8 liraya da bozulmuyor değilim ama en azından yerli muz filan. Ay hakikaten, hem tadı yok hem pahalı, her şey çöktü, tabii tarım da çöktü o arada.
      Üç bölümcük, maceralı, olur bence :)

      Delete
  3. Iki onceki Istanbul seyahatim sonrasi ayni seyi yazdim. Avrupa'dan euroya geliyim ona ragmen istanbul bana cok gereksiz pahali geliyor yaslaniyorum herhal diye. Ayrica da cusunuz Mango 250 tl nedir

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yahu di mi? Ben de "Oha!" dedim görünce, makul fiyatlı hazır giyim olması gerekiyor ama battık herhalde biz, o yüzden 250 lira dandik bir salopet. Spor ayakkabı filan, her şey uçtu. Meyve sebze uçtu. Haydi hayırlısı bakalım, daha ne kadar batarız bilmiyorum.

      Delete
  4. Yaşınla alakalı değil, her şey pahalı. Bu yüzden her daim parasızım.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaşım gereği muzun başında cıkcıklayıp etrafımdakilere "Olur mu böyle şey yauuvv!" diyorum.
      Bir süredir evden asgari düzeyde çıkıyorum, yanıma kavanozdan avuçladığım bozuk paraları alıyorum. O yüzden eve 4 tane havuç, bir paket etimek filanla dönüyorum.

      Delete
  5. Kesinlikle not alındı:) Mini dizilere bayılıyorum. Ben de Genç Doktorun Anıları'nı seyrediyorum. Yazacağım hatta. Ben de onu tavsiye ederim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bulgakov'un kitabından uyarlama mı acaba o dizi? Kitabı çok sevmiştim, diziyi de seyrederim hemen.

      Delete
  6. Ben de sosyete pazarında gömlek fiyatlarının 50tl olduğunu görünce aynı duyguları hissettim. Bir pazarın bir gömleğe bu tarz bir fiyat biçmesi beni çok yaraladı. Yaşlandık mı cidden. Ben 3parçanın 10tl olduğu günleri özlüyorum yalnız

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay nasıl pazar fiyatı o yahu? Biz yaşlanmamışız, ekonomi boku yemiş, yerli muzun da mevsimi bitmiş zaten. İthal gelince de kilosu 10 lira oluyor çünkü herkes bizi kıskanıyor.

      Delete