October 18, 2011

i think you should just suck it up marinaabramoviç

'cause osman hamdi is the real deal!
osman hamdi bey hiç şüphesiz benim için en favori tarihi karakterlerden biri. ve sadece arkeoloji müzesi'ne çılgın attırdığı için, eski eserler kanununun sorumlusu olduğu için ve allahım hayatımda bakmayı en sevdiğim resmi yapan adam olduğu için de değil, süper sevimli biri olduğunu düşünüyorum osman hamdi'nin. hayattan keyif alan, ince ruhlu biri.
sevdiğim için kayırıp abartıyor olabilirim ama osman hamdi bey öleli 101 sene oluyor, bu saatten sonra benim dediğimle yetinmek zorunda olabilirsiniz.

ayrıca kaplumbağa terbiyecisini ilk gördüğümde ağladım ben, buna ne diyeceksin marina abramoviç?

pera müzesi 15 ekim-8 ocak arası "osman hamdi bey ve amerikalılar: arkeoloji, diplomasi ve sanat" diye bi sergi düzenlemiş. osman hamdi bey'in çeşitli kolleksiyonlardan toplanıp gelen resimleri, mektuplar, fotoğraflar ve günlüklerin yanında şimdiye kadar hiç bilinmeyen 2 resmi de sergiye çıkıyormuş. yarabbi sen aklıma mukayyet ol, çok heyecanlandım. bekle beni osman hamdi bey, en kısa zamanda koşarak ziyaretine geliyorum. seni çok seviyorum.

4 comments:

  1. Kommagene üzerinde bir Osmanlı! Süpermiş.

    Aklıma şunlar geldi:
    http://memebase.com/category/one-of-your-french-girls/page/2/

    ReplyDelete
  2. Ben de Kaplumbağa Terbiyecisi'ne biraz daha yakından bakmak isteyen bir çocuğun, güvenlik görevlisinden fırça yediğine şahit olmuş ve pek üzülmüştüm.

    Arkeoloji Müzesi, amiyane tabirle pek "keyifli" bir yer, Osman Hamdi'nin Nemrut'taki Banu Alkan pozuna ise diyecek bir şey bulamadım.

    Neysa, sergi bahanesiyle biz de görüşmüş oluruz, hoş olma mı?

    ReplyDelete
  3. jardzy, benim osman hamdi'ye hoşlantım çok seviyeli, bana bunu yapamazsın :)

    verba volant, öyle durumlarda güvenlik görevlisine saldırmaktan çekinmeyiniz. o resme en çok çocukların bakması lazım lan. bana haber versinler gezdiriyim çocukları ben, kaplumbağa terbiyecisi ve çocuklar konusunda 3 yıllık deneyim sahibiyim, pirezantıbılım, lider ruhluyum, kendimi 5 sene sonra donla koştururken görüyorum. ahhahahaha :)

    ReplyDelete
  4. haha, cv'ne bayıldım. bence donla oturmak da bir şey.

    ben de güvenlik görevlisine gıcık olmuş, elimdeki şemsiyeyle dövmek istemiştim. öyle bir bağırdı ki, sanırsın çocuk resimdeki kaplumbağaları yaladı!

    ReplyDelete