November 27, 2011

mr.boz

herkes yattı, çay içip o ses türkiye'yi seyrediyorum. show tv gerçekten de çöp programların ana gemisi ve ben dayanamıyorum çöpe. şu dakkaya kadar şarkı söyleyen herkesi çok beğendim, elenenlere çok üzüldüm, günlerdir hormon bombası gibiyim. aynı anda hem herkes ölsün istiyorum hem de televizyona ağlıyorum. bi paket biscolata portakallı püsküüt bitirdim biraz önce.
neyse, murat boz'u ilk farkettiğimde antep'te şalgamcının televizyonunu seyrediyordum. çok güzel bi dükkandır, antep'in meydanında, önünde 2 tane küçük masası var. ben şalgam suyu sevmem, bu dükkan bence dünyanın en güzel limonatasını yapıyor.
uzun bi kazı sezonunun sonlarına doğruydu, televizyon seyretmeyeli aylar olmuştu, bi anda kral tv'de murat boz'u gördüm. güneş yanığı beynim murat boz'a başka zaman olsa vermeyeceği bi tepki verdi, gözlerimi alamadım ekrandan. o günden beri beğeniyorum mr.boz'u, her gördüğümde aklıma şalgam suyu geliyor olsa da.
demin ekranda zar zar ağlarken görünce şüphelendim, hemen bi internet araştırması yaptım, o da balık burcu, canım benim.

çok yazdım bugün, kendimi durduramıyorum.

1 comment:

  1. bir önceki iş yerimde ofis konteynırıma posterini asmıştım.
    ama o ses türkiye'de yavşaklığını görünce soğudum kendisinden. erkek arkadaşım kıskanırdı kendisini.
    ehreurheur

    ReplyDelete