December 15, 2011

bu da mı kocakarı çantası anne, bu da mı?

bütün blog dünyası kızları yaptı, bizim kafamız kel mi diyerek, dünyanın en sıkıcı çanta içi şeysini yapıyorum. önce çantanın kendisi. fotoğrafları da düzeltemedim bi türlü.


plastik adidas çanta, okula bunla gidiyorum. üstündeki de elmalı bim market defteri, 3 yıl falan oldu herhalde alalı, ders notu da var içinde yemek tarifi de.


bunlar da içinden çıkanlar:
1. güneş gözlüğü, kılıfın kenarını koko yedi.
2. cüzdan.
3. sigara+çakmak. hiç utanmadan her gün bi paket tüketiyorum.
4. telefon. çok direndim ama artık müziği de bundan dinliyorum. conan hakaret ediyordu yanımda bi de ipod taşıdığım için. anısı var o ipodun, islamabad'dan almıştım ben onu.
5. ajanda+kalemkutusu.
6. ingiltere artığı selpak.
7. otrivine burun spreyi. 15 yıldır buna da bağımlıyım, nefes alamıyorum otrivinsiz.
8. ev anahtarları. nazar boncuklu anahtarlık kayınvalidemin hediyesi.
9. kulaklıklar. çok hastasıyım bunların.
10. ofis anahtarları. gri gorgoyl'lu anahtarlık kardeşimin hediyesi, bi kanadı kırık. aslında baktım da bütün anahtarlıklarım kardeşimin hediyesi, yoksa benim bethlehem'de işim ne. mimarlar odası şeyini de babamdan arakladım.
11. gerizekalı gözlüğü. kardeşim Z., izmir'den başka bi sarı kafalı arkadaşım ve ben ortaköy'de kaldırımdan aldık 5 liraya, cam taktırdım ankara'da astiğmatlı miyoplu. conan çok utanıyor bunlardan.
12. biber gazı. conan'ın hediyesi. onsuz sokağa çıkarken alıyorum yanıma, o varken gerek yokmuş. hiç kullanmadım daha. bu aslında geçen yaz kızın biri gözümüzün önünde eski kocasından dayak yiyince gelişen bi travmanın neticesi.
13. dudak butter'ı, vanilyalı. bu ürün grubuna da temiz bi 20 yıldır bağımlıyım.
14. parlatıcı.

normel hayattaki çantamın içi böyle. hadi bakalım, size de tükürüp kaçmışım gibi düşünün, öylece işaretlemiş olayım, merakla bekliyorum.

1 comment:

  1. eheh

    daha yeni gördüm ya :/

    11 ve 12 bende de var! Ama biber gazını arabada taşıyorum ben.

    Sıra bana geldi.

    Ama bende böyle alengirli şeyler çıkmayacak, daha çantaya alışamadım.

    ReplyDelete