December 15, 2011

çente, daha çok çentee

bi oversized clutch almak istiyorum. çok alengirli olmasına gerek yok, hatta dümdüz olsa, bi de fermuarı olsa daha çok beğeneceğim. bu yandaki gibi mesela. süet olabilir, bordo olabilir.
sapı yok, ne işe yarar bu diye düşünüyor olabilirsiniz ama aslında gayet de rahat çantalar bunlar. resimdekinin yarısı ebatlarında, çok kullandığım bi clutch'ım var, içine pijama altı sığdırdığım oldu.
bi saattir bunlara bakıyorum, biyendiklerimi yapıştırayım aşağıya.

mango indirimi başladı bu arada, suç ortağım sarı kafamla girdik önünden geçerken. bi kazak bi de siyah çanta aldım. tunalı'da dolanırken sislerin arasından annem çıktı, "ne aldınız bakıyım?" dedi. sarı kafanın çiçekli eteğini çok beğendi. benim çantama "hah bi kocakarı çantası daha almışsın, aferin" dedi, sonra geldiği gibi sislerin arasında kayboldu.

annem çok ürkütücü bi feşınista olabiliyor zaman zaman.




 








11 comments:

  1. Aslında dikmesi çok kolay!
    Eski deri pardesümü atmasaydım dikerdim! Bir de burada kumaş yok. Sen neden dikmiyorsun ki?

    ReplyDelete
  2. oha evet suni deri alsam, diksem. kötü olmaz mı dikişi elde dikince? heyecanlandım hemen.

    ReplyDelete
  3. Mahalle terzisine diktir :)

    Ben baktım şimdi bir sürü beleş patern var, ki gerek bile yok!
    Ah bi' dikiş bileydim!

    ReplyDelete
  4. hakkaten abla, güzel renk suni deri ve fermuar al, mahalle terzisine (şu sevimli amca vardı ya) diktir. iyi fikir çok.

    ReplyDelete
  5. tamam ben diktiriyim hakkaten, yazarım bu macerayı. çok gaza geldim şimdi.

    ReplyDelete
  6. heh bir de şu bilekliğinden de yaptırsan. sıkılınca bileğine takrar sarkıtırsın, işte o zaman annen senden nefret eder!

    ben de istiyorum. 26sında Ank'dayım. Hemen anneme kumaş siparişi vereyim de, yılbaşına onunla gireyim!

    ReplyDelete
  7. şunu buldum. annemle de konuştum. ben inek desenli istiyorum!

    http://www.eroldoseme.com/erol-doseme/

    ReplyDelete
  8. tamam ben yarın yollara dökülüyorum, astar da alıcam. gazamız mübarek olsun.

    ReplyDelete
  9. bu kız dikmiş!!
    http://fashionhousebyzeto.blogspot.com/2012/02/2-clutch-1-elbise.html

    ankara'da kendisi.

    ReplyDelete
  10. ya dikmiş valla, gayet de güzel olmuş. elbiseyi satıyor ama, çantayı kendine yapmış. gene iş başa düştü :)

    ReplyDelete