May 30, 2012

iyi kalpli kudi, satanik bilezik. falan.

biz gene urla'daydık haftasonu, gene yağmurlar seller falan, tek başıma bi kilo şambali yedim galiba. bu sefer koko'yu götürmedik, dolayısıyla annemin köpeğini doyasıya mıncırma fırsatımız oldu.

eski sokak-yeni ev köpeği, iyi kalpli ve ürkek kudi aşağıda.


içli içli bakar kudi. püsküüt verirsiniz, yemez, zor günler için bahçeye gömer. tenis topu aldım oynayalım diye, onu da gömmeye kalktı. kışa hayırlısıyla ankara'ya geliyor, çok şımartacağız herhalde.

urla'da her ayın son pazar günü antika pazarı kuruluyor, fotoğraf çekemedim ama bi adet bilezik aldım. param yoktu, annemi rehin bırakıp eve koştum. conan uyuyordu, kaldırdım, elinden paraları pençe atarak aldım. koşa koşa geri döndüm, aklım çıktı başkası alır diye. öyle bi tutkuyla istedim bileziği yani. conan bu halimi garip, dolayısıyla bileziği de satanik ve masonik buldu, "sana başka şeyler yapmanı da söylüyor mu bileziğin, mesela gece kalkıp evi kundaklamak gibi ahahhahhaha" diye eğlendi. şu da bilezik, iki koç başı var kenarlarında. sanırım hiç çıkarmayacağım.


döndük ankara'ya, önemli bi işim vardı, yarına ertelendi, bi hallolsun onu da yazacağım. şu anda en önemli işim sanırım bu masayı toplamak, neden bi türlü toplamıyorum anlamıyorum. annemden bi adet de tablo kaptık bu sefer, conan onu da usulca masama iliştirmiş, kıpırdayacak yer kalmadı.

fotoğrafta saklı oyuncak ayıyı görebiliyor musunuz?




8 comments:

  1. ayıyı buldum.
    ödülüm nedir?

    ReplyDelete
  2. şans kedisi mesela?
    yarın gideyim bakayım gelmiş mi.

    ReplyDelete
  3. Valla ben bulamadım.Getti ödül:(

    :)))))

    ReplyDelete
  4. ahhaha! gerçekten toplamam lazım masayı demek ki :)

    ReplyDelete
  5. haaah bu da sudan ucuz bir ba$ka koçba$ı: http://www.myragold.com/22-ayar-altin-koc-basi-kelepce_2533.html

    (bkz: ohannesburgerkingçocukmenüsü)

    ReplyDelete
  6. tablonun arkasında duvara itilmiş, yan düşmüş, zavallı bir ayıcık.

    gitceksen kadının email/posta adresi ya da telefonunu alabilir misin bana?

    kedi gelmemiştir ama eminim.

    ReplyDelete
  7. kırmızı başlıklı kız, o parayla ben koç çiftliği açar, urla antika pazarını da toptan satın alırdım ouvvv, milyorlarca lira!

    jardzy, tamam alırım, en kötü ihtimal yarın uğrıycam.

    ReplyDelete
  8. koç başlı bilezigine bayıldım ya tam benlik (: bende gittiğim şehirlerdeki antikacıları bir kurcalarım hep :D

    ReplyDelete