May 17, 2012

konversler, supergalar, falan

konverslerimi alalı 2 sene oldu galiba. tepe tepe giydim, daha da giyerim. aslında güzel bi koyu sarı istiyordum, bi türlü bulamadım. ebay'de hafifçe kullanılmış bi çift bulmuştum, onu da "mantar olursun ıyyy" diye aldırmadı ev ahalisi. 


şimdi aklım superga'lara kaydı, tam istediğim rengi de var hem. bunca yıllık konversçiyim, bu saatten sonra superga giyer miyim bilmiyorum. ayaklarım büyük benim, tank gibi mi olur bu superga pabuçları ayağımda? şu saatte işi gücü bıraktım, derin düşünüyorum anlıyor musunuz?


ilk fotoğraftaki kilimi de annemden çalıp eve getirdim. AHAHAHHAHAHA! yavrusuna bi börek yapmayan annenin kilimini çalarlar böyle. (ay haberi var tabi ki, boynumu büküp istedim, annem de al dedi. böyle de sıkıcı biriyim. öf.)

1 comment:

  1. Tirendiyöl 30 lire indirim yapmı$ Superga'larda. Bu sarının tek katlanabildiğim tonu safranda da 40 numero var! Alöy!

    ReplyDelete