June 22, 2012

çaresizce kiler yapmak

mutfağımız küçük olmasının yanında bi de son derece girintili çıkıntılı. dolaplar yetmiyor falan filan. şöyle bi çözüm bulduk. hol, mutfağa giderken minik bi dirsek yapıyor, oraya 3 tane raf çaktık. kiler yaptım o rafları. tezgahların üstü boşaldı, iyi oldu.

bu fotoğrafı mutfaktan çektim, yamukluğunu mazur görünüz. raflar ikea'dan, bi de en sonunda bi iphone dock'u aldım, evin bu tarafına yayın yapabiliyorum artık, o ince kordon onun kordonu.
burda duvarda dev bi poster vardı, poster dediğim aslında berlin müzesi'nden alınma paket kağıdı, üzerinde iştar kapısının aslanları ve ejderhaları var. onu kaldırmak zorunda kaldık, yerine bu küçük çerçeveyi astım idareten. duvarlarda poster asacak yer kalmadı, zor durumdayım.


bu da detay, tenekelerin biri ikea saksısı, horozlu olanı kızılay'da erdoğan düğme'den aldım, 3 tanesi 15 liraydı.


5 comments:

  1. saksı çok hoşmuş.

    ben de elime kalem kağıt alıp, çiziyim bişiler.

    ReplyDelete
  2. ikea.. adama emeklilik sonrası yeni bir i$ kapısı açan firma. yalnızca mağaza etrafına ilân asmak gerekiyor; "deneyimli alıcıdan uygun fiyata montaj yapılır.. "

    ReplyDelete
  3. güle güle kullan, ferahlamıştır mıtbah :)

    ReplyDelete
  4. yaa evet, isveçliler duvarların su terazisinde olduğunu varsayıyorlar tabi. bizim evde tek bi duvar yok öyle, kenarları bitişti göbeği ayrık kaldı duvardan rafların.
    ama ferahladı ortalık hakikaten.
    j. horozlu kutuyu biyenmedin mi yağne? ehehhehe.

    ReplyDelete
  5. çok beyenmedim. işlevsel olduğu kesin.

    gerçi bu sene ejderha senesi, evde horoz bulundurmak lazım.
    böyle tüylü hayvanlar nedeniyle beyaz et yiyemiyorum. üzüldüğümden değil ama tiksindiğimden!
    ehreurhe

    ReplyDelete