June 22, 2012

so maç sakses


bu postcrossing'e girer girmez 5 tane adres istedim. akabinde de elimde hiç doğru dürüst kartpostal olmadığını farkettim. allahtan son gidişimde anadolu medeniyetleri müzesi'nden bi demet almışım. hayvanları mı seviyormuş, hop çatalhöyük'ten hayvanlı duvar resmi, inek kartpostalı mı istemiş, hop hitit boğası diye korkunç bi şekilde çıktım işin içinden. kendimden utanıyordum ki şu yukardaki mesaj geldi.

ama hakkımı vermeniz lazım, çünkü kadın, emziren anne kartpostalı istiyordu, insaf yani. neyse alnımın akıyla bi kartpostalı daha yerine ulaştırmış bulunuyorum.

merak edersiniz diye heykelciği de koyayım aşağıya. gerçekten o müzede en sevdiğim parçalardan biridir. horoztepe'den, mezar hediyesiymiş, erken bronz çağ olduğuna göre, yuvarlak hesap 5000 yıllık falandır. çok güzel, çok.


1 comment: