June 24, 2012

yihhiiii mim yazdım!

ayh, ilk defa mimlendim, çok heyecanlıyım. saçaklı'nın mimi diyor ki, sizi mutlu eden şeyleri yazınız. hemen ş'aaapıyım:

1. sabah kalkınca içtiğim ilk kahve ve sigara. bi yandan da bloglara falan bakarım, bu sabah anları beni çok mutlu eder.

2. uyuyan bi koko. o gün çocuğu yormayı başardığımız manasına gelir, yakamdan düşmüş olur. isterse bütün koltuğu kaplasın, en güzel koko uyuyan koko.

3. kırlangıçlar. çocukluğumdan beri kırlangıçların geri dönmesi beni çok mutlu etmiştir. çünkü bahar gelir onlarla beraber.

4. bu blog sayesinde birileriyle bağ kurabilmiş olmak beni çok mutlu ediyor. her seferinde heyecanla açıp bakıyorum, neler yazmışlar, yorum bırakan olmuş mu diye.

5. kırtasiye alışverişi. dünyanın en güzel alışverişi yemin ederim, şu yaşımda bile kırtasiye geziyorum, 2 kalem alınca mutlu oluyorum.

6. urfa. hem şanlı hem şansız halleriyle çok mutlu olduğum bi yer. tam olarak nedir bilmiyorum ama ilk ayak bastığım gün bana bi şeyler oldu orda, aklımdan çıkmıyor 11 senedir.

7. deniz kenarları, dereler, nehirler beni mutlu eder. girmesem de çıkmasam da, bakması bile güzel. havası güzel çünkü.

8. kardeşimin aldığı iyi notlar, başına güzel şeyler gelmesi beni çok mutlu ediyor bi de. 9 yaş küçüktür benden, kazık kadar olduğu halde hala gözümün önüne ilkokul 1 halleri geliyor. kardeşimin hayatı benim kişisel sorumluluğumdur, kendisi hayatta ennn kıymet verdiğim şeydir, gereken durumlarda her şey ona göre ayarlanır. o mutluysa ben de mutlu olurum.

harran'da zorla kostüme sokulduğumuz günün belgesini ekliyorum, madde 6 ve 8'i kapsasın diye. kardeşim daha çok beğenilmişti, "aaa oldu valla" diye.



9. ilk defa gittiğim bi evde bi yerlerden kedi çıkarsa çok seviniyorum, piyango gibi. hele bi de sevdiriyorsa hiç utanmam peşinden koşarım, insanların yatak odalarına girerim, gardropların içine kadar takip ederim makas almak için.

10. iyi haberler, güzel hikayeler okumak beni mutlu eder, ağlarım bile bazen. bi başarı hikayesi, küçük iyilikler, herkesin iyiliği için alınan büyük kararlar. aklıselim beni sevindirir, merhametli insanları severim.

böylelikle hayatımın ilk mimini yazmış bulunuyorum, cümleten hayırlı olsun. adet olduğu üzere ben de mimleyeyim: jardzy, kırmızı başlıklı kız, enki. belki yazarlar.

buranın saatiyle dün akşam 8 gibi yola çıkan ergen misafirimiz şu anda frankfurt'ta. washington'dan yola çıkarken bavullarını çek-in'e sokamamış geç kaldığı için. kolunun altında kitabıyla kıtalararası seyahat eden çocuk yakinim olur, anlayış gösteriniz. bu ailede seyahat laneti var, artık eminim.

4 comments:

  1. Mutluluk hallerini sevdim, ufak şeylerden mutlu olanlar bizdendir:)) Sen de benim küçük kardeşim ol:))

    ReplyDelete
  2. off hemen olurum küçük kardeş, hiç ikiletmem :)

    ReplyDelete
  3. beni de alın bi yerlereee ben de bişey oliiim... :)

    yatak odasına kadar takip iyiymiş güzelmiş :))
    hatta çoğu maddede ben de bir gülümseme patlatabilirim (: 1 ve 8 hariç... sigaram ve kardeşim yok zira... kahvem ve 8 yaş büyük ablam var onun yerine (:
    gelsin yeni mimlerrrr...

    ReplyDelete
  4. hmm
    ben bloga başladığımda mim kafasına takılmayacağıma söz vermiştim.

    ben her şeyden mutlu olabilirim diyerek, naziklice geçiştireyim.

    ReplyDelete