July 27, 2012

pulla postaneyle aklımı kaybettim

inanamayacaksınız ama bu pulları postaneden aldım!

elektrikler kesikti (çok teşekkür ederim enerjiSA, sayenizde haftada 2-3 kere düzenli olarak elektriğimiz kesilir oldu), ben de öğle tatilinde açık nasıl olsa diye düşünüp postaneye gittim. ve BAŞARDIM. (burda yanaklarımdan gururlu göz yaşları süzülüyor, tek yumruğum havada, öyle düşünün.)

çiçekli olanlar 10 kuruşluk, çünkü elimde internetten alınmış bi yığın pul var, 80 kuruşluk pullar mesela. kendimi boşluğa bakarken ve kafamda pulları yanyana getirip 1 liraya tamamlarken bulmaya başladım. neyse bu kabus bi süreliğine bitti sanırım.

bayram tebriklerini de yazıyorum bi yandan, 3 tane yolladım bile bugün.

postcrossing'le rusya ve beyaz rusya'ya yolladığım ve 50 gündür ulaşmayan iki kartın sahiplerine de mesaj attım. birinden cevap geldi, biraz daha bekleyip gelmezse bile register edecekmiş, "üzülme, bizim posta sistemi çok kötü" yazmış.

verba volant'a 2011 nisan ayında yazmaya başladığım mektupları buldum. daha önceki rekorum 6 ay süründürmekti, bu sefer ben bile şaşırdım. onları bitirip yollayacağım. evethh.


10 comments:

  1. Hehe benim Rusya gitti!
    "It reached its destination in 45 days after traveling 4,820 km!"
    Bi de buradaki postaneye çemkirdim niye gitmiyoæææüüeeæææ diye. Meğer Rusya'nın topo$luğuymu$. E$$oolue$$ekler. Ama ikinci de Belarus çıktı iyi mi?! Hofff..

    ReplyDelete
  2. Boşluğa bakma ve 1 Liraya tamamlama görüntüsüne gülüyoruz :) Sinem(Sanat Notları) ve Seda
    Aynı şeyi biz de yaşayacağız yakında

    ReplyDelete
  3. rusya'ya bi giren bi daha çıkamıyor, o arada da yolunu kaybediyor anladığım kadarıyla. tayvan da fena değil, 1 ay sürdü kartın varması.

    dolanırken bursa'da yaşayan rus bi kadının profiline denk geldim, demiş ki "şehrinizin ülkenizin kartlarını yollamayın, 114 ülke gezdim bugüne kadar, öyle kartlara ihtiyacım yok". kart yollamam gerekseydi neler yollardım diye düşünüp güldüm kötü kötü. allah insanı görmemişlikle sınamasın.

    ReplyDelete
  4. sevgili sinem ve seda, esas elimde 3 lira 35 kuruşluk bi pul var, o beni çok endişelendiriyor ahhahah :)

    ReplyDelete
  5. üsküdar'dan bostancı'ya bir mektubu 2 ayda getiremeyen ptt'ye sevgilerimi sunar, ilktalihlimin belarus'tan olmasına yanarım yanarım :/

    ReplyDelete
  6. yanma yahu, seninki çabuk gider belki. hem sen yolla bi an önce ki sana da gelsin :)
    4 tane daha adres iste, hepsini bi anda yollarsın mesela?

    ReplyDelete
  7. benimde rusya ve belarus kartlarımın 25 gündür akıbetleri bilinmiyor, üstelik sahiplerine mesaj attım ona da cevap gelmedi, merak ediyorum kadınların başına birşeymi geldi diye:) haa bir de çin var ona da bir aydır gidemedi,kayıp için 60 gün gerekliymiş yeni adresde alamıyoruz:)
    buarada 3,35 kuruşlukları da bizde Sedayala merak ediyoruz herhalde ağır postalar için farklı ücret alıyorlar diye düşündük,

    ReplyDelete
  8. rus postacıları kartpostallarımızı votkayla ateşe verip etrafında çılgınca dans ediyorlar bence.

    ReplyDelete
  9. benim rusya ulaştı geçen gün! 46 gün sonra. çok sevindim. belarus nispeten daha hızlı. 25-30 gün sürüyor.

    ReplyDelete