August 24, 2012

gizemli paket açılıyor!


norveç'in küçük bi şehrinde tam 100 yıl önce belediye başkanına teslim edilen paket bugün açılıyormuş! teslim ederken içindekinin "gelecek nesillerin yararına bi şey" olduğu söylenmiş. 
paketi bugüne kadar saklayan müzenin küratörü "çok miktarda kağıt olabilir içinde ya da kağıda sarılı bi şey de olabilir" demiş. hafifçe ellemiş, bi yoklamış sanırım ahhahaha! çok hoşuma gitti.

milliyet gazetesi'ndeki haber şurda, ingilizce alt yazılı norveççe video da burda. türkiye saatiyle 18:00'de bu videonun bulunduğu adresten canlı yayın yapacaklarmış paket açılırken. 45 dakika kaldı! sanırım canlı videoya buraya tıklayarak ulaşabiliyoruz, şu anda kamerayı pakete sabitlemişler, insan gölgeleri geçiyor, flaşlar falan patlıyor.

bu aralar gördüklerim, duyduklarım, okuduklarım çok kalbimi kırıyor. bu önümüzdeki 45 dakikayı hayal kurarak geçireceğim, hayat 45 dakikalığına güzel bi roman gibi olsun allahım, çok şey mi istiyorum?

p.s açılma saati 19:30 olarak açıklandı şimdi, milliyet gazetesi'nin kurbanı oldum sanırım.
hooop! canlı yayın saat 18:30 itibariyle devam ediyor, tören falan var, bando gördüm, herkes çok şık. şu anda paketi açılacağı salona getirdiler.

8 comments:

  1. Çok merak ettim ne çıkacak içinden, 100 yıl boyunca da açılmamış, bir Türk olarak inanamıyorum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahhahahha ben de inanamıyorum aynen! azıcık dürtmüşler sadece 100 yıldır. ileri attılar açılış saatini, daha da heyecanlandım.

      Delete
  2. Sayenizde haberim oldu. Açtım izliyorum. Bakalım ne çıkacak. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. belediye çalışanları hisse senedi bekliyormuş, petrol şirketine falan ait :)

      Delete
  3. linki gönderecektim sana :D
    titanik'le batan elmas çıkmamış ona üzüldüm.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yaaa açtılar, içindekileri gördüm, sonra "okuyalım bi biz bunları" diye toplayıp götürdüler. artık daha fazla norveç halk türküsü dinleyemeyeceğim için kapattım ben. bakayım bi haber var mı sağda solda.

      Delete
  4. Replies
    1. gazeteler, mektuplar, bayrak falan çıktı. biraz hayalkırıklığı yarattı hem bende hem norveçliler'de :)

      Delete