August 14, 2012

neaa bedava mıı?!

söylemiştiniz ama inanmamıştım, postanede kartpostal varmış!

fatura yatırmaya gittiğimde gördüm, "senin için getirdik, istediğin kadar al mehi mehi" diye eğlendi postane çalışanları. aynı çalışanlar arada kek ve şeker de verdikleri için sesimi çıkarmadım. postane çalışanları karşısındaki tutumum yemek bekleyen bi sokak kedisiyle hemen hemen aynı.

netice itibariylen avuçladım kartları, 31 adet almışım. biraz utandım alırken ama şu anda çok mutluyum. nemrut var, izmir saat kulesi var, balıklıgöl ve semazenler de var. ptt şu anda biraz gözüme girdi.

aklınızda olsun yani, ptt'lerde bayram tebriği kartpostallar var ve bedavalar.

bunu da bildirdim, artık başka şeylerden bahsedeyim. içimiz dışımız kartpostal oldu ahhahahah!

11 comments:

  1. :) iyi yapmışsın lazım olur :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. olur di mi lazım? :) kartpostal bulmak o kadar zor ki gözüm döndü biraz :)

      Delete
  2. Tüh. O kadar kartpostal aradım durdum bir hafta. Ne güzel beleşe varmış.
    Yarın kartları göndermeye gidince ben de isteyeyim bari, önümüzdeki bayramlara. :D

    ReplyDelete
  3. iste muhakkak, burdaki postanede görünür bi yere yığmışlardı. depolamak lazım :)

    ReplyDelete
  4. Benim babam ptt'de telgrafci ferminaa.. Gecen aylarda bir ptt krizim sonrasi babama yakinirken bana ptt öldü kizim öldü demisti..

    Bu kartlar da cok uzun zamandir var sevgililer gunu anneler gunu ozel bile basiyolar. Onlar cirkin oluyo ama olsun. Bunlar guzelmis ediniyim ben de:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ölmüştür tabi ptt, neresi sağlam kaldı ki? ayrıca gördüm blogunda "babamın işyeri, koridorlarında koştururdum" diye koyduğun binayı! merdivenlerine kıvrılasım geldi :)
      valla güzel kartlar. artık pul alabildikçe, gönderdiğim şeyler gittikçe, bana yollanan şeyler vardıkça çenemi kapatıp otururum. bi rus posta sistemi gerçeği var çünkü ahhahaha!

      Delete
  5. Neee?!
    Çok heyecanlandım! Süper yahu bu! Bir de bulamıyordum hiçbir yerde.

    ReplyDelete
  6. Yaaa ben bayramda yeniden gelmek istiyorum ama offff. Hem renkli şekerler hem de o kartpostallardan almak istiyorum. Ama haksızlık buuuuuuuuuuuu:(:( Ben de olsam herhalde 20-30 tane alırdım hatta avuçlardım heehe:)Süpersin!

    ReplyDelete
  7. Bizim evdede var bunlardan 30'dan faza :)

    ReplyDelete
  8. Cermodern satış mağazasında da tek çeşit kartpostal var, beleş. Üzerinde sanatsal bir şekilde fotolanmış tahta bir mandal var, 3 adet iç ettim:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaa bi dahaki gidişimde ben de alayım! o dükkana da gıcığım aslında çok, ne poster satarlar ne bişey. insan gezdiği sergiyle ilgili küçük de olsa bişey almak istiyor. hiç burunlarından kıl aldırmıyorlar bi de.

      Delete