September 17, 2012

bi bük, bi kapı

arkadaşlarımın yolladığı kartlara daha çok seviniyorum. bu ilk kart sarı saçlarından kendisi suçlu olan soul-meytimden. arkasına kazıdan kaçıp deniz kenarında kahve içtiğini yazıp kartı kaçtığı kazının ana üssüne yollamasını bilhassa takdir ettim ehheheh. makinadan da geçirtmemiş, pul yapıştırmış sarmanım benim.

çok güzel palamut bükü manzarası, da tarayınca bi renkleri soldu, niye böyle oluyor acaba?

bunu da deniz elden teslim bıraktı cumartesi günü, alaçatı kapısı. bu kartın da renkleri daha koyu aslında.

elden teslim diye pulu yok zannediyorsanız, yanılıyorsunuz!

halis mulis el yapımı sonbahar serisi üstelik. 

7 comments:

  1. f.d. Hanım;

    Bu ne böyle? Palamutbükü ne hallerdeymiş o zamanlar?

    Sizin kazı çalışmaları yaptığınızda Palamutbükü böyle miydi?

    Mahalle bile değilmiş o zamanlar, resmi görünce çok şaşırdım.

    Palamutbükü'nün şimdiki hali ise şöyle;

    http://3.bp.blogspot.com/-JvPUMWZl4Wo/UAftaVV03RI/AAAAAAAAGcA/sADnjAazCSM/s1600/2.JPG

    ReplyDelete
  2. ahhahaha :) bu eski güzel bi resim herhalde, ben en son göreli 10 sene oldu, bundan daha kalabalıktı. ama bu küçük limanı hiç hatırlamıyorum, o tarafa gitmemişim herhalde.

    ReplyDelete
  3. kart mııı? beklerim ben heyecanla :)

    ReplyDelete
  4. El yapımı pul ha, güzel fikir.
    Bu arada postcrossing'e üye oldum sonunda. :D Bir şey sormak istiyorum. Adresleri aldıktan itibaren kaç gün içinde göndermemiz gerekiyor kartları? ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. şu kadar günde gönderin diye bi kural yok, ne zaman yazabilirsen o zaman gönderebilirsin. ama sen adres aldıktan sonra günleri saymaya başlıyor postcrossing web sayfası :) yani gönderilmiş sayıyor, 60 günde ulaşmayan kartlar "expired" oluyor. gerçi yolladığın kart expired olunca yeni bi adres alabiliyorsun, bi nevi kayıp muamelesi görüyor yani kart. kartlar yollandıktan sonra 2 sene boyunca sisteme girilebiliyormuş bu arada. 2 sene boyunca neler gelir başına zavallı bi kartın diye düşünüp güldüm kendi kendime :)

      Delete
    2. Oh sevindim.
      Süresi geçer de ilk kartlarım kaybolur gider diye üzülmüştüm. Teşekkür ederim^^

      Delete