November 20, 2012

uçak konforunda, business class yolcu unutmak

"metro seyahat kapına dayanacak" diyordunuz ama ben az bile yazmışım ki kendi anne-babamı durduramıyorum metro'yla seyahat etmekten. bin kere söyledim, cevapları da şu: "ama bu mevsimde başka firma urla'dan ankara'ya gitmiyor". annem, ruhunu çalacak diye fotoğraf çektirmeyen bi kızılderiliymiş gibi uçağa da binemez.

bu mevsimde urla'dan ya da izmir'den ankara'ya gelmeye kalksaydınız, mesela bugün sabah 11 arabasına binseydiniz, afyon'da 30 dakika mola verecekti. eğer babam gibi biriyseniz 15 dakikada bi şeyler yiyip otobüsü aramaya çıkacaktınız. ve bulamayacaktınız. zaten toplam 3-4 yolcusu olan otobüs, kafasına göre 15 dakika durup, basıp gitmiş çünkü. 70 yaşındaki babamı afyon'da bırakarak. biliyorum bi süre sonra komik olacak bu ama daha o noktaya gelemedim ben, zira babam afyon'da 1buçuk saat falan bekledikten sonra nihayet şu dakikalarda bi diğer metro otobüsüne binmeyi başardı. antalya'dan gürcistan-tiflis'e giden bi otobüse. bavulları ise diğer otobüsün hayvan şöförüyle birlikte ankara yolunda.

hayvan şoförün cep telefonunu bulup arayan babam şu cevabı almış: "geri dönemem abi."

ben bavuldan, babamın kaçırdığı toplantıdan falan geçtim, şunu düşünüyorum, babam aşti'ye inip de bavulunu (inşallah) bulduktan sonra bu adamlara girişir mi? o arada kalp krizi geçirir mi? peki ben hırsımı nasıl alacağım bu otobüs şirketinden?

tiflis otobüsünün ankara'ya varmasını bekliyoruz, gidip aşti'den toplayacağız babamı. bu hikaye burda bitmedi anlayacağınız.


8 comments:

  1. Ne terbiyesiz şeyler bunlar böyle.

    Babanız sağ salim geldi mi? Girişimlerinizde yanınızdayım.

    ReplyDelete
    Replies
    1. geldi, çantalarının peşine düştü, meğer içinde çalışma notları ve kendi yaptığı zeytinler varmış. bulduk çantaları, birileri özür falan diledi, ben biraz carladım, ne babam ne kocam hiç uğraşmadılar. babam "olur böyle şeyler, insanlık hali" falan bile dedi. ben mi abartıyorum acaba, bilmiyorum ki?

      Delete
  2. Abartma falan yok, koskocaman adam Afyon'da unutulmuş bunun neresi abartma?

    ReplyDelete
  3. internetteki şikayet sitelerine yazsana. ama mafya olduklarını da unutma :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. j. her şeye bi cevap veriyorlar, hani başa çıkamadığın insan cinsi vardır ya, teflon gibi. mesela geri dönemezmiş şoför, çünkü cezası varmış bi kere çıktıktan sonra mola yerine dönmenin. ben aslında babama şaşırdım, yemin ederim kavga çıkarmasın diye gittik almaya. yumuşamış, farkında değilmişim :)

      Delete
  4. Bütün ailenizin korkunç seyahat hikayeleri olduğunun farkında mısın? Korkuyorum herhangi biriniz yola çıktımı! Bence "Horrible Voyages of Şenteks" diye bir kitap hazırlamalısın!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahhahhaha, hele bi de dördümüz aynı anda seyahat edince bütün o lanetler birleşip evrende bi kara delik oluşturuyor :)

      Delete
  5. Bence otobüs şöförü 1 kadeh içse unutmazdı içince insan unutacağini sanıyor ama unutamıyor.

    ReplyDelete