February 25, 2013

oscarlarda pek bişiy olmadı

gerçi ben de çok hazırlıksız yakalandım oscar törenine bu yıl, filmlerin çoğunu seyretmedim. bazılarını seyretmeye elim varmadı. falan filan. gene de oturduk 6'ya kadar, daha doğrusu adele şarkı söyleyene kadar. adele'i çok beğenip yattık.

sonrasında zaten çok şaşırtıcı şeyler olmamış. jennifer lawrence'a sempati duyuyorum, filmleri seyretmediğim için hiç bi fikrim yok haketti mi haketmedi mi ama en azından meryl streep yoktu.

kapaklanmış ödülünü almaya çıkarken. kaldırmaya hugh jackson ve bradley cooper koşmuş. öyle olacaksa ben her gün kapaklanırım.



tören de mehhhh kategorisindeydi benim için, aklımda sadece charlize theron kaldı. kuğu gibiydin çarliz, ailece çok beğeniyoruz seni meaaaşallah.

9 comments:

  1. gerçekten oynadığı filmde çok başarılıydı zaten bu yıl bütün ödülleri topladı. Kıyafeti de hoştu. Yaşına rağmen büyük başarı...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bundan sonra kimse tutamaz bu kızı :) seyredeceğim filmi, bradley cooper'ı da merak ediyorum, çok iyi olduğunu okudum.

      Delete
  2. Giyerse o karnabahar kostümü kapaklanır tabii, çek kotu kıçına gel, seke seke çık o merdivenleri :) Belki de kaldırsınlar diye özellikle düşmüştür hain :)
    Ben uzun uzun yazdım blogda şekerim, dün törene davetliydim yeni döndüm, yerinden izlenimlerimi dile getirdim:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. okudum, okumaz mıyım :)
      kızın yaşı küçük daha, ilerleyen yıllarda kuğu olur belki çarliz gibi :)

      Delete
  3. gelmiş geçmiş en başarısız oscar sunucusu değil de neydi ama?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ay ne bileyim ya, son yıllarda çok iç bayıcıydı sunucular, ben ergenler gibi güldüm o "i saw your boobs" şarkısına ahhahha :)

      Delete
  4. hemen o anda açılan şu twitter hesabını görmüş müydün? ---> https://twitter.com/Annesnipple

    bi de yukarıdaki linki ararken şu dövmeyi buldum, göstermeden edemedim ---> https://twitter.com/fredikruger/status/306826892118458377/photo/1

    :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahhahhaha, o elbiseyi giydiği anda haketti bunu bayan korkunçpembeelbise :)

      dövme güzelmiş, ben de bari bi siyah pelerin dikeyim kendime, evde giyerim.

      Delete
  5. ya hersey bir yana, ilk resimde, etrafindakilerin bakislari cok korkunc mu görünüyor, yoksa bir tek bana mi öyle geldi... sanki iclerinden alien filan cikacak... uuuuhhh ...

    ReplyDelete