March 30, 2013

panoma bi şeyler yollamak ister misiniz?

bu benim panomun acıklı hali, terzi kartvizitinin altındaki buruşuk kağıt da barbar kocamın trafik cezasıymış, şimdi farkettim.

panomu geçen ay indirip yerine bi munch reprodüksiyonu asmıştım. o zamandan beri kalemliklerin üzerinde sürünüyor. bugün yeni bi yer bulayım bari.

neyse, bunları şu yüzden yazıyorum, saçaklı'nın bi fikri var, diyor ki "hepimizin panosu var, neden birbirimize panoya asmalık küçük, güzel şeyler yollamıyoruz?", elle yapılmış olur, dergiden kesilmiş olur. yeter ki baktıkça iyi şeyler düşünelim, gülümseyebilelim. ben hemen dahil oldum, detayları saçaklı'nın yazısından okuyabilirsiniz.

sebepsiz yere elişi kağıdı almıştım, renkli kağıt bantlarım var, bi türlü atamadığım renkli dergiler birikti, bunlar hep birer işaretmiş!

10 comments:

  1. alalım o işaretleri, yaşayalım aydınlanmamızı... :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. itiraf etmek gerekirse okullar açılırken bim market'ten acayip kırtasiye kaldırdım ben. elişi kağıtları falan ordan hep, ne kadar aydınlatır bilmiyorum :)

      Delete
    2. o zaman aydınlanma ne kelime, ışık yağacak üzerimize :)

      Delete
    3. ahahhaha :) işte onları meyd in çayna bantlarla falan kombinleyip evrensel aydınlanmaya ulaşacağız, bak çok güzel olacak her şey.

      Delete
  2. Eh belki ben de birşeyler düşünürüm :) Bu arada bugün posta kutusunun üstünde bir Saraybosna kartı buldum, aman da ne sevindim, ne sevindim. Kim yolladı ki acep?

    ReplyDelete
    Replies
    1. yaa bana da geldi bi tane, ne acayip di mi?

      Delete
  3. Yaa valla ben bu olaya bayıldım. Bir pano manyağı olarak içim kıpır kıpır. Yeni şeyler gelsin de koyayım diyorum bir an evvel. Benim de senin gibi bir sürü birikmişim var sana da yolla çıksın biiiir biiiir hepsi o zaman. Kartının içine iliştireyim o zaman beeeen:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bana yeni pano lazım olacak galiba :)

      Delete
  4. Yahu süper fikir, ben de katıldım öyleyse. :)
    Bu arada o kartlardan bir tane de bana geldi, ne de güzel oldu pek de güzel oldu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ay yaşasın kalabalık olduk bayağı!
      valla kartların gizemini çözemedim ben :)

      Delete