March 25, 2013

yazdım yazdım, sildim.

bi süre de ekrana baktım durdum ama size haber vermem gerekiyor. kötü haber geldi maalesef. çağatay bey kurtulamamış. çok üzgünüm, canım çok sıkkın.

bu fotoğrafı buluştuğumuzda çekmiştik, birer fincan yeşil çay ve bikaç sigara. masanın üzerinde karşılıklı hediyelerimiz duruyor, urla zeytinleri, çorum leblebileri.

blog yazıyor olmasaydık asla karşılamazdık herhalde. şu anda tanıdığıma çok sevinmek ve rahmet dilemekten başka bi şey gelmiyor elimden. iki blogu vardı, birincisi ve ikincisi, tıklayıp okuyabilirsiniz, hayatla ilişkisinin naifliğine şahit olabilirsiniz. ceren çok güzel bi yazı yazmış arkasından, ona da burdan ulaşabilirsiniz.

benim tanıdığım çağatay bey, etrafıyla son derece ilgili, hayvanları ve doğayı merhametle seven, son derece nazik ve bi o kadar da boylu poslu biriydi. van gogh'u çok severdi, hatta bi dönem ondan etkilenip resim yapmaya başladığını anlatmıştı. ben pullara merak sarınca uzun uzun mesaj yazıp anlatmıştı neler yapmam gerektiğini, "conan bey"e de selamlar yollamıştı. kendi tarlasının pirinçlerinden yollamıştı en son, içinde çeltiklerle falan, bozmaya kıyamadım dekorasyonunu. kitap arıyordum göndermek için, tarihe meraklıydı çünkü.

istediğimiz kadar uğraşalım, ancak başkalarında bıraktığımız izler kadarız. çağatay bey'in kimselerde bulunmayan karakterini, mütevaziliğini ve cömertliğini hep sevgiyle hatırlayacağım. ışıklar içinde yatsın, uykusu huzurlu olsun.

5 comments:

  1. Çok üzüldüm:( Nur içinde yatsın...

    ReplyDelete
  2. yapma ya :( .... Allah Rahmet eylesin, nur içinde yatsın.

    ReplyDelete
  3. çok üzüldüm şu kısacık yazıdan ve o fotoğraf karesinden gördüğüm kadarıyla bile ne iyi adammış dedim. umarım da hala iyidir o yüzündeki tebessüm hiç silinmemiştir gittiği o yerde.

    ReplyDelete
  4. Çok üzüldüm, hiç blogunu takip etmemiştim, hakkında hiçbir bilgim yoktu, sadece arada senin blogda adının geçtiğini hatırlıyorum ama tanıdığım birini yitirmiş gibi oldum, ne yazık. Allah rahmet eylesin, huzurla uyusun, çok erken bir gidiş olmuş bu :(

    ReplyDelete