May 14, 2013

canavar cenifır ve kahve

bi gece kalmalığına urla'ya gittim yanıma arkadaşımı da alıp. yaz gelmemiş ama kış gitmiş ama hava ısınmış mı n'oolmuş, bi tuhaftı.

bu aşağıdaki yavruyu mahallenin çocukları getirmiş, sokakta tek başına debelenirken bulmuşlar.


geldiğinde 1 haftalık olduğunu tahmin ediyoruz, şimdi 5 haftalık olması lazım. biberonla falan besleniyor 2 saatte bi. sağlıklı görünüyor bayağı, annem adını cenifır koymuş, canavar ile kafiyeli olarak. annemi arayıp ne yapıyor diye sordum biraz önce, "abileriyle bahçede koşturuyor" dedi. abileri kudi ve kahve'yle tuhaf bi şekilde yuvarlanıp gidiyorlar.

kahve'yle gençsel fotoğraf çekeyim dedim, pek muvaffak olamamışım. kahve memnun hayatından, sarmaşıkların üstünde yuvarlanıyordu. bahçede pek bitki kalmamış bu yuvarlanmaların neticesi olarak.


bi ara da babaanemden kalma oymalı kabusların kanepesinde uyurken yakaladım. babaanem görse kalp krizi geçirirdi herhalde.


cenifır'ın bi videosunu çektim, arka ayağını ne yapacağını bilemez vaziyette saçmalarken. urla'da durumlar böyle.


10 comments:

  1. Çok tatlılar :) Onlarsız yaşam çok yavan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. çok haklısınız. bütün günümü kedi yavrusu peşinde geçirebilirim, ne güzel bi hayat olurdu o :)

      Delete
  2. Yaaa videoyu açamadım bir türlü berbat internet yüzünden. Meraktan çatırt diye çatlayacağım birazdan. Eminim ki çok komiktir kedicik cenifır:)O minnoş bakışları pek sevdim. Bu arada koltuğa uzanan kahve de bitirdi beni. Koltuklar da dikkatimi çekmedi değil ben pek severim onları. O tip koltuklara böyle mavi, mor veya bordo kadife kumaşla kaplayınca süper oluyor bayılıyorum:)Ne varsa eskilerde var zaten. Yeniler çok robotik bögghhh:) Ben bazen düşünüyorum da bizim izmir'deki ev herhalde hayvanat bahçesine dönüşecek ben oraya geçince kediler köpüşler oooh tavuklar civcivler kendi popomuza yer bulabilecek miyiz bakalım:):)Kediler insanın resmen her gününü güzelleştiriyor illa yapacak bir şebeklik buluyorlar ya inanamıyorum bazen onlara. Nette bir video var bulursam sana face'den gönderiym yavru bir kedinin iki tane iguanaydılar sanırım onlarla cebelleşmesi:) yerlere yattık geçen akşam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dengesini bulamıyor yürürken, zaten ne yapacağını da pek bilmiyor, ayağını yalamaya kalkışmışken bi anda fikir değiştiriveriyor :) köpeklere alışmış, koko da kedilere alışık, kışın buraya mı alsam diye düşünüyorum. tek problem bu teras, aşağıya düşüyor kediler, daha önce kaç kere başımıza geldi.
      o koltuklar babaaannemin hayat felsefesini özetliyor, istediği kadar rahatsız olabilir yeter ki oymalı olsun :) ben de böyle parlak renkli, tropikal desenli bi kumaşla mı kaplatsak diye düşünmüştüm, kontrast olurdu. bulamadık güzel kumaş, sonra anneme fenalık geldi, yattı o proje.
      bi tane de kaplumbağa gelmiş bahçeye, fotoğrafını çekmemişim. yalnız boynuna yapışık 2 adet keneyle gelmiş. anneme "acilen tavuk almanız lazım" dedim, düşünüyor şimdi.
      bi atsak kendimizi bahçeli evlere, iple çekiyorum yemin ederim o günleri.
      yollasana videoyu, çok merak ettim :)

      Delete
    2. ahahahahaha o iguanalı fena evet :))

      Delete
    3. offf 2 gün güldüm ben o salaklara :)

      Delete
  3. kedicige bayildim, su siralar günde yarim saatimi kedi yavrusu resimlerine bakarak geciriyorum zaten.. Hormonlarim kedi, kediii diye bagiriyor zannederim... :-) Kahve'nin de sansi döndü ne güzel, mutlu görünüyor, cok sevindim onun icin!
    - Sokakta yol calismasi basladi, bilgisayari kitaplari toplayip bi cafe'ye tasinicaz simdi.... bina sallaniyor... eger cikamadan üstümüze yikilirsa, bilin ki sizi seviyorum...

    ReplyDelete
    Replies
    1. üstünüze yıkılırsa ben gelir müdahale ederim, merak etme. zaten hırsımı alamadım bizim mahalleden :)
      kahve'den sağlık fışkırıyor, tek istediği kafasını sokacak bi evmiş. ben yanımda olsun istiyorum çok ama nasıl ayarlanır bilmiyorum.
      kediciği de yanıma istiyorum, hormonlarıma laf geçiremiyorum desem işe yarar mı acaba? :)

      Delete
  4. cenıfır'ı ve arka ayağını yemek istiyorum!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahhahahah kraker gibi kıt kıt kıt! :)

      Delete