June 5, 2013

hello.

saat sabahın 4'ü, yanlarım ağrıyor yemin ederim. öyle bi merhaba demek için yazıyorum.

geçtiğimiz günlerde anlaşıldı ki koşmam gereken anlarda gerizekalıya dönüşüyorum. barbar kocam, kalabalığın aksi yönünde koşarak saptığım bi çıkmaz sokağı turist rehberi gibi herkese gösteriyor, "buraya koştu" diye. nihayet bu gece kafama baret de taktılar. genel olarak koşmaktan hoşlanan biri de değilim zaten.

bu gecenin çoğunu sokaktan çöp toplayarak geçirdim. bi kısmını zıplayarak. bi kısmını şehrin semtleri arasında yürüyerek.

çok güzel, nazik ve komik insanlarla aynı şehirde yaşıyormuşum, onu farkettim. bi o kadar da tuhaf ve korkunç insan gördüm.

bu aşağıdaki çocuğu mesela, tanımıyorum ama gördüğüme çok memnun oldum. o da çöp topluyor. onun da kafasında komik bi şey var.


bu yazdıklarım, aradan zaman geçtikten sonra çok manasız olacak. olsun, biraz sayıkladım, gidiyorum. ektiğim domatesleri falan yazmak içimden gelince geri dönerim.


4 comments:

  1. "Onu gördüğüme sevindim, onun da kafasında komik bişey var " :D

    ReplyDelete
  2. Her giden aynı şeyi söylüyor ve bu beni çok mutlu ediyor. Bu ülkede çok güzel, çok iyi,çok farkında ve gerçekten çok komik insanlar varmış meğer. Siz dahil, herkesin
    emeğine sağlık.

    ReplyDelete
  3. Onu gördüğüme sevindim, onun da kafasında komik bişey var:)))))))))

    ReplyDelete
  4. aslında geleneklerimizde var objeleri amaçları dışında kullanmak... o yüzden hiç yadırgamadık kafaya baret, gözümüze karada deniz gözlüğü takmayı sanırım... önlem şart!

    ReplyDelete