November 15, 2013

İşe Geç Kalan Domates

2 comments:

  1. Domates adam'a üzüldüm bir an. Kimse onu yemek istemedi. Videoyu sessiz izlemem gerektiği için verdiği mesajı anlamamış olabilirim ama ben kendi istediğim gibi algıladım desek daha doğru olur. Ben domates olsam kendi türümden şeyleri yemezdim. İnsanız ya biz insan yiyor muyuz dimi ama? O yüzden domates olan biri domatesle ilgili bir şeyler yememeli..Böğğgghh kendi tadını biliyorsun düşünsene ne acayip? Ama canım dalından taze kopmuş domates çekmedi değil. En son yüzyıllar evvel ilkokuldayken yerli malları haftasında portakal olmuştum ben. İlerde bir gün ne olacaksın diye sorsalar şu sıra roka olmak isterdim hem mis gibi kokar hem de kendimden parçalar kopartıp yiyebilirdim taze taze. O pofuduk kıyafeti de sevdim. Benim de sabahlarımın şenlenmeye ihtiyacı var acaba kendime domates kıyafeti mi diksem:):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Arkada günlük hayat sesleri var, kahvaltı ederken radyo sesi, metroda anons falan, bir şey kaçırmış sayılmazsın sessiz dinleyerek. Sen benden daha duygusalsın bak neler çıkardın kısacık videodan, ben masaya bir türlü çıkamamasına güldüm ehehe diye :)
      İnsan eti tat olarak tavuğa benzermiş, öyle diyorlar. Belki de tamamen uyduruyorlardır.
      Yerli malları haftasında okula kestane falan götürdüğümü hatırlıyorum, senin o portakal halinin fotoğrafı var mı? Hayal meyal bir gösteri hatırlıyorum ilkokuldan, okuduğumuz dersler olmuştuk, ben beden eğitimiydim, bakayım bulursam koyayım fotoğrafını buraya :)
      Domates kıyafeti dikme projeni bütün kalbimle destekliyorum! Ben de kendime bir meyve düşüneyim hemen :)

      Delete