November 21, 2013

Saatbeş

Koko'yu bana bakarken yakalıyorum bazen, hiç de yakalanmış gibi davranmıyor. Birbirimize bakıyoruz dakikalarca. Sonra o ya deliler gibi esneyip ya da gümp diye kendini atarak uyumaya başlayıp çıkıyor sahneden. En sonunda boşluğa bakan hep ben oluyorum.



Saat daha 17:01 be, yazıklar olsun sana kış saati uygulaması. Sonra niye kış deprazzyonuna giriyoruz diye merak ediyoruz. Böyle saatbeş mi olur? Filtre miltre yok aşağıdaki fotoğrafta, göz gözü görmüyor evde.



Farkettiyseniz bugün pek kıpırdamadım yerimden, sadece biraz sola döndüm. Çok iyi oldu.

7 comments:

  1. Günaydin...Kis saati filan fena da, ama hala yaz havasi var istanbulda, cok mutlu oluyorum bu ise... Koko'nin bakisinin güzelligi... Ayni gözgöze gelme durumu Miyu ile bana oluyor, ondan genelde, meouwww, seklinde bir ses geliyor, bu gözgöze gelme aninin verdigi hevesle aninda bir oyuncak kapilip getirilip ayaklarimin dibine birakilabiliyor..

    Böyle bir sabah iste.. Gazete filan okuyasim hic yok, simdiye kadar okuduk da ne oldu diye hissediyorum. Güzel seyler okuyasim, güzel seyler konusasim var..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tabi canım, gözgöze gelinecek saat var, kaçılacak saat var :) Akşamüstleri bakışma falan kar etmeyince elle tacize başlıyor Koko heheh :)

      Bir şey yok gazetelerde, ben biraz baktım. 30 saniye kadar yağmur yağdı buraya, bir an hoşuma gitti hafif yağmurlu cuma. Şimdi güneş var. İkinci kahveye geçeceğim birazdan, havadisler böyle :)

      Delete
  2. Koko'ya ben de uzun uzun baktım şu an, o da bana baktı dimi? Bana öyle geldi...Kendimi gizli hayat dedektifi gibi hissettim. Sizin balkon hallerine de bayılıyorum. En sevdiğim şeylerden biri yüksek binaların balkonlarından Ankaraya bakmak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah Tuğbacığım, keşke bu eve ilk taşındığımda gördüğüm manzara hala duruyor olsaydı, Anıtkabir görünüyordu, Kocatepe Camii falan, bayağı panoramikti. Sonra apartmanları yıkıp yıkıp daha yüksek binalar diktiler, şu anda sadece çatıları görüyoruz. Ama gökyüzü var tabi, bulutlar var, gün batımı var, daha fena olabilirdi.
      Baktı tabi Koko da sana, en sevdiği şey :) Bir ara küçük bir video çekeceğim, eve girerkenki karşılama törenini göstermek için, o kadar abartıyor ki sinirlerim bozuluyor :)

      Delete
  3. Mina, seni baya bi' seviyorum *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben de seni baya bi' seviyorum :) Mektubum nerde, bütün homurdanmalarını okumak istiyorum!

      Delete
    2. Pazartesi yola çıkacak *.*

      Delete