November 7, 2013

Sonbahar Rüzgarları

Düşen bir yaprak görürsen beni hatırla demiştin, biliyorsun seni beeeeeen sonbaharda sevmiştiiim. Her sonbahar gelişindeee, sarı sarı yapraklarla, kuru dallar arasında, sen gelirsin aklımaa.

En güzel sonbahar şarkısı bu değildir de hangisidir bilemiyorum. 45'liğini dinleye dinleye bozdum ben bu şarkının. Yıldırım Gürses'in kadife sesine kurban.

En son barbar kocamı etkilemeye çalıştım bu şarkıyla, kendimi salonun ortasına falan atarak. Her seferinde telefondan, tuzluktan, Koko'nun kuyruğundan falan mikrofon yapmasam belki daha etkileyici olur. Neyse zaten sesim de çok berbat.



8 comments:

  1. Ama ama amaaaa ben gerçekten her sonbahar bu şarkıyı söylerim yüksek sesle, mutfakta yemek yaparken, banyoda duş alırken, uyanınca, yatarken v.s Çooook severim. En etkileyici sonbahar şarkılarındandır diye düşünüyorum. Alakası yok belki ama ben bir de dilek taşı şarkısını bir de annemle babamın şarkısı olan seni beklerim öptüğüm yerde isimli şarkıları hayatımın fon müziği olarak değiştirmek isteyenlerdenim:):) Ben de şampuanlardan, taraktan, kimi zaman terlikten, blendır dan mikrofon yapabilme kabiliyetine sahibim:):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahhahah yaaaa yalnız olmadığımı biliyordum! :D Bu şarkıları pikaptan dinlemesi daha güzelmiş, aynı hissi vermiyor başka şeyler. O zaman nihayet buluşunca bir gün, beraber söyleriz, biri de videoya çeker, kişisel tarihimize ekleriz. Mikrofon yapımı da serbest :)

      Delete
    2. video çekimine talibim! tripod alayım da gülerken Blair Cadısı'na dönmesin video :))

      Delete
    3. Maske takmayı öneriyorum performans sırasında, yayılır mayılır, skandal olur mazallah :D
      Maskeleri kendimiz yapabiliriz, kedili, köpekli falan.

      Delete
  2. Koko'nun kuyruğu çok yaratıcı olmuş.. Divaların mikrofonu öyle alengirli olur.. Ya taşlı maşlı, yada tüylü müylü.. E şarkı zaten müthiş.. Sesin için yorum yapamıyciiğim.:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuyruk çok uzun, yoksa aklıma gelmezdi :) Bir dahaki sefere biraz kurdeleyle falan süslemeyi deneyeyim, bakalım ne diyecek :) Şarkı müthiş hakikaten ve sesim gerçekten korkunç. Sesten ziyade kulağım yok aslında, esas problem orda başlıyor :)

      Delete
  3. hufff ben şimdi bu şarkıyı dinledim ya geçen gün bi özlemle doldum,bi pişman oldum bi ağladım.
    Sonra evde kendime havuç ve turpla bir yemekler birşeyler yapmayı denerken şarap doldurdum bunu açtım alkollü ve ya alkolsüz bu şarkı özlemek , pişmanlık ,ağlamak halleri yarattı ya bende.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay öyle ama şarkı, tuhaf değil sende yarattığı haller. Şarkıya dair mutlu hiçbir şey yok, iyi yapmışsın şarap açmakla. Kapat kapat, boşver :) Neşeli bir şeyler dinle bunun yerine, zaten sonbahar mı kaldı, nerdeyse kış yahu :)

      Delete