March 20, 2017

Hayır. Zafer Sen Bir Gerizekalısın.

Dün akşam oturup birkaç bölüm Taboo seyrettik, seyretmediyseniz valla pek güzel dizi. Gece yarısı oldu, yatalım artık filan derken telefonum çaldı, bilinmeyen numara arıyordu ve kabus böyle başladı.

Arka arkaya bilinmeyen numaralar aramaya başladı, kadınlar, erkekler. Bir yandan sms'ler, "slm arayış ne?", "slm dilek" filan. "Allaaaahhh!" dedim, "Benim telefonum kesin forum morum bir yerlere düştü, Dilek diye peşime düştü millet!"

Barbar kocam telefonu kapıp gelen aramalara cevap vermeye başladı, kimi "Yanlış olmuş" diye kapattı, kimi hal hatır sordu. "Nereden aldınız bu numarayı?" sorusuna bir kadın cevap verdi, Anadolu Cv dediğini sandık. Anadolu TV'ymiş meğer o, sms ile arkadaş olmak isteyen biri yazdı da öğrendik, klip gösteren bir kanalmış, alttan da izleyici mesajları geçiyormuş. Benim numaram Eskişehir'den Zafer olarak dönmekteymiş orada. Dilek ben değilmişim yani, ben Zafer'mişim, Dilek ve diğerleri benim peşime düşmüş.

Gerizekalı Zafer.

Kanalı aradık, telefona bakan oğlan "Numaranızı verdiyseniz tabii arar insanlar" diye cevap verdi. Bir süre avukat mavukat diye tehdit ettik, kontrol edip arayacağını söyledi. O arada tabii "dost olmak ister misin zafer?", "zafer bey, ben mehmet, tanışmak istiyorum, saygılarımla", "cnm nbr?" diye sms'ler gelmeye devam etti. Derken Anadolu TV'den oğlan aradı, bakmış bütün listelere, ne Zafer varmış ne de benim telefon numaram. Herhalde bulup sildi o arada, iş uzamasın, biz saldırmayalım diye salladı.

Telefonumu kapattım. Barbar kocam kalkıp açtı, bazı mesajlar aklına takılmış, tekrar okuyacakmış. Sonra da "Yani nasıl olabilir böyle bir şey? İnsanlar bu saatte televizyondan görüp mesaj mı atıyor yani? NASIL İŞ BU YARABBİ?!" diye hayatı sorguladı. Telefonu tekrar kapattım, yatağa girip Fahrenheit 451 okumaya başladım. Zafer ne yaptı dün gece bilmiyorum ama Bursa'dan bu "macur" adam dün gece çok aradı Zafer'i, bula bula mazbut hetero ev erkeği kocamı buldu, bir yere varamadılar.




Erkeğim ben! Hayatında kendini hiç bu kadar savunmasız hissetmemiş, öyle dedi. Artık ben de "Hoşgeldin ezilenlerin hayatına" diye üstüne varmadım.

Neyse yani, her şeye rağmen memlekette hayat pazar günüydü, gece yarısıydı dinlemeden çok canlı bir şekilde sürmekteymiş. Bunu anlamış olduk. Ben bu satırları yazarken hala tanımadığım numaralardan sms ve çağrı gelmeye devam ediyor, bazı insanlar gerçekten pes etmek nedir bilmiyor. Ya da kaçan kovalanıyor, bilemiyorum.

Haftaya böyle başladım. Kocamın dün akşam sorduğu "Neden böyle şeyler hep senin başına geliyor?" sorusunun cevabını da gerçekten bilmiyorum.

19 comments:

  1. Ay valla buna geçmiş olsun denir, pes yani. O telefon numarası o TV'ye nasıl gidiyor ve millet işi gücü bırakıp niye arıyor. Şafak'ınki "Bizim Büyük Çaresizliğimiz" olmuş gerçekten. Adam ısrarla "medeni haliniz, yaşınız" diye tekrarlıyor, sen ne dersen de. Macur Bursalı, kardeşim lafını da bırak diyor ya, hay Allah sinirim bozuldu güleceğim şimdi. Ay bir de güzelim diyor, profil fotoda da Koko var galiba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Profil fotosunda Kudi var, zaten bir önemi yokmuş erkek, Kudi, Zafer; o saatte artık ne denk gelirse. Ahhahhha ay valla çok teşekkür ederim, son bir saattir arayan soran yok, dün gecekiler vazgeçerse herhalde kurtulmuş olacağım :D
      O eve yemek, kargo ve saire getiren herifler bazen kadınlara musallat oluyor ya, herhalde Şafak artık daha iyi anlayacak ne demek olduğunu tacizin.
      Zafer'le de herhalde numaramız benziyor, bir yakalarsam ağzına sıçacağım, heyecanla bekliyorum :)

      Delete
  2. Ayyy, çok fena ya çok üzüldüm :(. Neyse umarım hallolmuştur artık. Özür dileyerekten ayrıca komik de buldum :):). Geçmiş olsun. Ahh Zafer :):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok teşekkür ederim, sakin ortalık bir saattir filan, hadi işalla diyorum :)
      Ay komik evet, biraz üzücü-komik ama komik yani, sinirlerimiz bozuldu :D Kardeşime anlattım, o da "Yazık Zafer de neden kimse aramıyor diye üzülmüş müdür bütün gece?" dedi, Zafer önce kendi telefon numarasını öğrensin, sonra üzülsün.

      Delete
    2. Hahahaha, ay sesli güldüm :):). Kardeşin hiç dikkat etmediğim bir noktayı düşünmüş benim aklıma gelmedi gerçek Zafer ne yaptı diye ama gerçekten merak ettim ben de üzülmüş müdür diye, ona da yazık ama senin tepkin işte o sesli güldürdü :):)

      Delete
    3. Aslında arayan ve mesaj atan herkesi değerlendirip puan verebilirim, sıralı liste hazırlayıp Zafer'e iletebilirim. Ön elemeden geçirmiş olurum en azından. Ama yapmam. Neden? Çünkü Zafer'i öldürmek istiyorum son 20 saattir.

      Delete
  3. Ay süper olmuş bu yazı, ezilenler göndermene bayıldım.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay iri yarı, beyaz ve düz bir erkek olarak başka türlü nasıl tecrübe edecekti bu kabusu ama di mi?

      Delete
  4. Geçmiş olsun :) Seneler önce grip olduğum ve sesimin kısıldığı bir dönemde bana da Hatay'da askerlik yapan Haydar adında biri musallat olmuştu. Geceyarıları saat 3'te "slm tugba napiosn" şeklinde mesajlar atıyor, bazen de arıyordu. Hasta yatağımda "yav kardeşim yanlış numara, ben erkeğim, adım da muzaffer" diye uzun uzun dert anlattığımı hatırlıyorum. Tamam kusura bakmayın deyip kapatıyor, gece tekrardan arıyordu. Sanırım en doğrusu cevap vermemek, ben yakamı öyle kurtarmıştım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. İşte bak Haydar da "Tuğba neden beninle konuşmak istemiyor?" diye üzülmüş olabilir :) Anlamıyorlar hakikaten, dün akşam sms atıp terslenenler şu anda hala arıyor. Saat 16:00 oldu, hala arıyorlar.
      Vermiyorum cevap, bakalım daha ne kadar sürecek :)

      Delete
  5. Ay ahahaha zavallı şafak. Gerçekten bunlar neden hep senin başına geliyor bilmiyorum Mina ama aslında galiba benimkine de gelebilirdi ahahah. Çok geçmişler olsun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben artık sorgulamayı bıraktım, geliyor bunlar başıma ve engellemenin bir yolu yok. Şu anda biri arıyor, inanılacak gibi değil. Herkesin aradığı şey Zafer'miş şu hayatta.
      Çok mersi Cessieciğim, rabbim düşmanıma vermesin böyle saçmalık :)

      Delete
  6. Çekirge sürüsü felaketi gibi bir felaket yaşamış olabilirsiniz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay evet, resmen öyle oldu ahhahhha :D
      Ve hala arayan var, neredeyse 24 saat olacak, ne bereketli mesajmış o televizyonda dönen, pes!

      Delete
  7. Sizi için zor bi durum olmuş ama, böyle eğlenceli bir yazı çıkmış ortaya ;) Güleyim mi üzüleyim mi bilemedim ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Birlikte gülelim, başka türlü hayat çok sıkıcı, zaten üzülecek şey eksik olmuyor :)

      Delete
  8. Ay hayatta anlam veremediğim şeylerden biri yerli yersiz her yere numara bırakan insan mantalitesiydi. Şuan o numaraları arayan kişilerin varlığını öğrenerek anlam veremediğim bir kitle daha oluştu:) Pembe gözlüklerim ve ben, eşine birkaç dakikalık da olsa o çaresizlik hissini tattırdığı için hemşerim macur beyefendiye teşekkürlerimizi sunarız ahshahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya ne acayip bir küçük evren varmış televizyon altı mesajlarında, ben de inanamıyorum hala.
      Üstünden 3 gün geçti, sanırım artık Şafak'a "Eveeeet, ne öğrendik o zaman bu hikayeden?" diye hadisenin anafikrini sorabilirim :D

      Delete