March 12, 2010

i know it's coming!

bahar geliyor, cemreler falan düşmüş. ben anlamam ama bahar dalıymış bu çiçekli çalının adı. lastik çizmelerimi giyip yerinde tespit ettim, küçük müçük ama çok hareketli bi bahçe çünkü bizimki. bahar dalına ulaşabilmek için iki adım atmam yeterliydi fakat traktör mü soktular naaptılar, bata çıka tökezleye bayağı macera oldu. Pakistan'da bu aralar uçurtma şenlikleri olması lazım. (küçük bi araştırmayla şubat sonu olduğunu farkettim. o kadar romantik olmayan bi basant şenliği yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.)

heyecan heyecan. bahar kendi işini kendi hallediyor tabi, bense elimin değdiğini kurutuyorum. yapı marketten alınan naneden hayır mı gelir diyor olabilirsiniz ama ben cidden bozulmaya başladım, zira balkonlarında sera yaratan tanıdıklarım var. ellerimle diktiğim naneden birbuçuk aydır ses seda yok. bu acıklı sahneyi de sizlerle paylaşıp daha az pastoral şeylerle ilgilenmek üzere çıkıyorum. mutfak bahçem nanesinin akıbeti de ilerleyen günlerde burada.



No comments:

Post a Comment