February 5, 2011

artık arama beni ayyy arama diyorum, çünkü ben seni değil başkasını seviyoruum

slash ozzy ile tura çıkacakmış, o arada da demiş ki "axl ile tekrar biraraya gelmeyi düşünebilirim ama arayıp özür dilerse". ayrıca eklemiş, öyle bi telefonu pek de beklemiyormuş. neden özür dileniyor, ondan bile haberim yok, o kadar uzun zamandır guns'n roses'la ilgim yok.

gene de bunu axl rose balkabağına dönüşmeden önce okumuş olsaydım ay arasa keşke falan derdim. zaten sesi çıkmıyordu, şimdi iyice sevimsiz bişey oldu. bi de çok üzgünüm ama slash yanına myles kennedy'i alıp çatır çatır çalıyor zaten guns'n roses şarkılarını. myles kennedy de bi rock vokalden beklenecek her şey allah için. ayh ne zaman çatlayacak sesi diye gerilmiyorsunuz, çatlamıyor çünkü, içli içli söylüyor çocuk. siyah dar pantelon falan da var, eli yüzü düzgün. hastasıyız. o alter bridge garabetine de sesimi çıkarmıyorum, vokalde myles kennedy var diye. (ilgilenmeyenler, ayh yani bilmeyenler için alter bridge: ebleh amerikan rock müziği. kah ağlayan gitarlar, kah college radio tabir ettiğimiz o yeah şarkılar. ya da şöyle diyeyim creed'in vokalini atın, ama nedense o ensesi uzun saçların, birbirine yakın gözlerin ve kofti kasların hayaleti kalsın grupta, şarkıları da myles kennedy söylesin.) talihsizim benim. daha iyi şeylere layık o.

buyrun bakın:

No comments:

Post a Comment