March 16, 2011

hödük silgi ayısı

kırtasiye alışverişine çıktık geçenlerde, kardeşim siverek'teki kardeşlerine defter-kalem yollayacaktı. iki kızkardeş olduklarından kelli süslü şeyler alalım dedik, saç fiyongu, pembe kalem falan. artık kokulu silgi yapmıyorlarmış, anlıyorum tabi ama onların yerine bunları mı yapmak gerekiyordu yani? her an okeye oturup birer de sigara yakacakmış gibi duran bu ayı ve ineğe bıyık çizmek istedim. milan sana sesleniyorum, çalışanların deprazyonda olabilir.
kardeşinizi seçin siz de, arayıp hal hatır soruyorlar cıvıl cıvıl. (linki verdim ama şu anda çalışmıyor. eğer muvaffak olursanız sayfayı görmeye, seçtiğiniz çocuğun öğretmenini arayın önce, öğrenci listeleri pek updated değil zira. öğretmenler yardımcı oluyor, nereye paket yollayayım, nasıl yollayayım meselelerini çözüyorlar.)

3 comments:

  1. kafası bozulmuş bu ayıyla ineğin, aceba neye asabiyet yapmışlar?

    ReplyDelete
  2. 2005'ten beri benimde kardeşim var Mardin'de :)
    Şu anda 15 yaşında ve her sene karnesinin fotokopisini yollar bana pek başarılı maşallah :) Hatta bu yaz İstanbula gelmesini sağlamayı düşünüyorum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ciddi misin? bizim kardeş kopardı bağı bi süre sonra, mektuplarımıza da cevap gelmedi. dur bakayım hala çalışıyor mu bu kardeşlik sistemi, yeniden deneyelim biz de. aferin senin kardeşine, çok gururlandım ben de.

      Delete