March 15, 2011

pfff.

günlerce kar altında kaldıktan sonra (ben yalamadım şahsen, koko yedi bi miktar) güneş açınca heyecanlandık ev ahalisi olarak. bu resmi de koydum sağa, sanki hepberaber pastoral hisler içinde baharı karşılıyormuşuz gibi. oysa ki yerini değiştirirken ana saksıdan kırıldı bu dal, aylar önce. panik içinde ilk bulduğum tenekeye soktum, suladım, camın önüne koydum. nihayet çiçek açtı geçenlerde. bu morumsu yeşilimsi bitkinin adını bilmesem de bunu başarı haneme kaydettim, bi kahve yaptım, fotoğrafını çekeyim de bloguma koyayım diye dolanırken evde, koko'yu böyle yakaladım. zaten blogger da kapalıydı. digitürk hayallerimize dokunurken benim de dikkatim dağıldı. karlar eridi, koko'nun evden çalıp terasta kara gömdüğü çorap tekleri, plastik kutular falan ortaya çıktı.
hadi bakalım.

No comments:

Post a Comment